Hallo, Ik ben vandaag 10 weken zwanger, en mijn dochter van 26 maanden is vanmorge 2x op mijn onderbuik gevallen naja gevallen 1x ging ze op staan en 1x viel ze en kwam ze precies met haar elleboog in mijn onderbuik Voelde apseluut nie pretig even later kreeg ik ook heletijd menstruatie krampig gevoel en kleine steekjes en veel waterige afscheiding.. Maak me toch een beetje druk of zou die pijn komen door het druk maken? ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat met 8 weken de verloskundige mijn baarmoederrand al kon voelen boven het schaambeen nu wil ik niet zeggen dat dat nu weer zo is natuurlijk..maar mischien dat het daarom nu ook extra gevoelig is omdat ie er mischien nu ook al een stukje boven zit? ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.
Hallo, Die pijn kan inderdaad veroorzaakt worden door de druk, maar kunnen ook de darmen zijn die de druk hebben opgevangen of omdat je geschrokken er van bent. Je verwacht eigenlijk dat je baarmoeder nog niet voelbaar is, maar omdat het bij jou al vroeg te voelen was kan dat nu weer zijn. Probeer het in het vervolg te voorkomen zeker als je verder in de zwangerschap komt kan een stomp in de buik kwaad. Mocht je bloedverlies krijgen bel dan naar de verloskundige en doe de komende dagen rustig aan. Groetjes Ineke
Hallo Ineke Bedankt voor u reactie!!! Ik had al in tussentijd mijn eigen verloskundige al gesproken want bleef maar maale er over en dat maakt het er natuurlijk ook niet beter op STRESSSSS... maar die zij precies het zelfde{behalve dat het dus wel kwaad kon zij zij van niet en ook niet in latere zwangerschap hmmmm..Als ik bloedverlies kreeg en krampen erger werden moes ik belle.. } Gelukkig is alles weg gegaan krampen enzo de volgende dag..maar moet als nog zeggen zal blij zijn als ik woensdag de termijn echo heb! is toch een sort extra bevesteging dat er toch niks aan de hand was.