Helaas is onze 2e IUI ook niet gelukt.. Ben gister weer ongesteld geworden. Heb wel een nette cyclus van 28 dagen tijdens de IUI´s. Met de laatste inseminatie was het zaad van mijn vriend erg slecht. Zo slecht (na opwekking 'slechts' 1miljoen goede zaadjes) dat de gyn in twijfel heeft gestaan om het wel te insemineren!! Uiteindelijk wel gedaan, maar hij zei er direct bij dat we waarschijnlijk door worden gestuurd naar een ander ziekenhuis (zijn nu in een streekziekenhuis) voor IVF/ISCI. Had zo gehoopt dat het niet nodig zou zijn... In overleg met onze eigen gyn nu een maand rust (helaas) voor een HSG onderzoek en verdere info over wat nu?! Geen idee waarom ik het hier nu schrijf, maar denk dat ik het van me af wou schrijven.. Liefs, Noux
Noux wat vervelend. Bij ons is vorige week de 3e IUI mislukt. Afgelopen vrijdag een evaluatie gesprek gehad. Het zaad van mijn man is na bewerking ook slecht. Wij hebben te horen gekregen dat de volgende stap IVF is. Heel dubbel. Ik weet wat je voelt. Aan de ene kant leek IVF nog zo ver weg en nu is het heel dichtbij. Er spookt van alles door mijn hoofd, hoop, vrees, onzekerheid enz. Sterkte......
Hier IUI poging nummer 4 mislukt! Het semen is bij ons niet al te slecht. Nu op naar IUI met milde stimulatie. Heel veel sterkte en moed om weer door te gaan!
Hoi Dikke digi knuffel! Wij hebben aankomende week alweer onze 9de iui, dus weet wat je voelt... Alsof de hele wereld instort... Hopelijk word de volgende behandeling jullie (en onze ) laatste We hebben het verdient! Heel veel sterkte en succes!
Thnx ladies! Voel me al een stuk beter nu..(wat een lekkere temp. en een zonnetje al niet doen!) Maandag gaan ze weer een HSG maken. Jullie ook allemaal heel veel succes!! Liefs, Noux
Het is altijd heel teleurstellend als je weer ongesteld wordt na je IUI, je hoopt er altijd zo op! Ik was de moed na 4 mislukte IUI s verloren, en raakte echt een beetje depri, en heb toen ook een gesprek aangevraagd met mijn gyneacologe. Dat was heel fijn, ze vertelde wat we eigenlijk al wisten, maar even uit het oog verloren waren. We zijn beiden echt vruchtbaar, mijn vriend krijgt een 10 met een griffel voor zijn zaad, en bij mij is ook alles volgens het boekje. We moesten hoop houden. Ik voelde me zoveel beter, en dacht bij mezelf; het gaat gewoon lukken! Dus met de 5e IUI begonnen, zonder verwachtingen, gewoon over ons heen laten komen. En wat denk je; ik test gewoon positief!! Na jaren proberen en de MMM is het eindelijk gelukt! Ik hoop dat mijn verhaal je hoop geeft! Blijf erin geloven. Heel veel succes en geluk met de volgende stappen!
Hoi Woelmuisje, Bedankt voor je fijne bericht! Dat geeft toch weer frisse moed..! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@noux weet precies hoe je je voelt! Ook hier pcos en man slecht zaad! Helaas is dst een ontzettend slechte combi! Wij ook alweer 3 iuis verder ( officieel 2 laatste keer teveel eitjes en dus zelf geklust) maar helaas ook geen positieve test! En weer voor de 4e ronde aan het spuiten! Dit wordt de ( op een na) laatste vermoed ik! 13 juni intake voor ivf in dusseldorf!! Wij geloven niet in iui eerlijk gezegd! Dus wij gaan onze 6 behandelingen niet afmaken! Ik hoop vokr je dat iui voor jullie wel de oplossing gaat zijn! Veel kracht weer gewenst voor de volgende ronde! Wee helaas precies hoe het vorlt! *knuffel*