Hallo Ik heb even een vraagje. . We hebben net onze eerste ICSI achter de rug. Ik had morgen moeten testen, maar helaas gisteravond ongesteld geworden.. Ik heb nog 11 embryo's ingevroren. Volgende maand krijgen wel als alles goed dus de 2 de terugplaatsing van een cryo. Nu was mijn vraag: stel de volgende lukt ook niet. Wordt er dan bij de derde terugplaatsing van een cryo ook 2 embryo's teruggeplaatst? Groetjes Kaatjee
Balen dat jullie 1e poging mislukt is! Zelf ben ik nog niet zover in het traject, maar wat ik via de voorlichting weet is dat ze er in principe 1 terug plaatsen. Pas bij je 3e icsi-behandeling heb je de optie om er 2 terug te plaatsen. Of je moet boven een bepaalde leeftijd zijn, dacht 38... 11 ingevroren klinkt wel als een mooi aantal!! Hopelijk zit er binnenkort eentje die blijft zitten voor jullie bij, succes!
Jaa is behoorlijk balen! Was een grote klap.. maar helaas.. Ja dat heb ik ook gehoord inderdaad. Maar wat ik me nu dus afvraag of hè pas bij de derde punctie is of gewoon bij een derde terugplaatsing. . Ik ben 27 dus daardoor zullen ze er geen 2 terug plaatsen. Maar 11 is inderdaad erg veel.. Wij zijn in behandeling in Maastricht en daar hadden ze dit ook maar een keer meegemaakt dat er zoveel waren. Ik ben er blij om, hoef ik ff geen punctie te ondergaan.. Ooh spannend is het nu hè? Bij ons is het niet zo lang geleden dus ik weet wat je voelt.. weet je al wanneer je mag starten met de medicatie? Dank je wel voor de lieve woorden.. Jullie heel veel succes!! Groetjes Kader