Goedemiddag iedereen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lief bloempje, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief bloempje

Lief bloempje Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik kom me even voorstellen want ik ben nieuw hier op het forum. :)
    Ik ben Lief bloempje en dit is even in het kort mijn verhaal.
    Op 21 juni 2011 ben ik gestopt met de pil, ik raakte in ronde 4 zwanger van een tweeling. Helaas werd dit een missed abortion en ben ik gecuretteerd toen ik 10,6 weken zwanger was.
    Na de curettage raakte ik in ronde 3 opnieuw zwanger. Alles ging goed in deze zwangerschap en bij 16,4 weken wisten we dat we een zoontje zouden krijgen. :) We waren enorm blij! Bij de 20 weken bleek ook alles goed te zijn en ik voelde mijn zoontje veel. Ik genoot vollop van mijn zwangerschap tot plots het noodlot toe sloeg toen ik 22,6 weken zwanger was! :( Ik voelde mijn zoontje niet meer!! Dit is dan ook bevestigd, mijn zoontje was overleden! :( De doodsoorzaak blijft onbekend, was gewoon pure pech! :( Nu ligt mijn zoontje begraven op de begraafplaats.
    Ik zou dan ook graag met lotgenoten in contact willen komen. Dit is dan ook de reden waarom ik me op deze site heb aangemeld. Ik zag namelijk dat hiervoor op deze site een mooi plekje is ingericht.
    Daarnaast probeer ik weer opnieuw zwanger te raken wat helaas dit keer niet zo snel gaat als de eerste twee keer. :(
    Dit is mijn verhaal in het kort.

Veel liefs,
    Lief bloempje

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier!
    Wat een heftig verhaal zeg. Hopelijk kun je toch spoedig een gezond kindje in je armen houden.

3. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Ben er stil van, heel heel veel sterkte..!

Deel Deze Pagina