Hoi hoi, Mali ligt nu voor het eerst in haar eigen kamertje te slapen.. Ik heb haar al die tijd op mn kamer gehad omdat ik het zo supergezellig vond.. Maar ik wist dat het er nu wel van moest komen.. Ze ligt wel te slapen na een paar minuten brullen( doet ze anders noooit) Maar goed het is voor haar ook erg wennen.. Ik vind het zelf wel erg lastig.. Maar ik wil dat ze wel went aan haar eigen plekje in huis.. Herkent iemand dit? Maar ik vind het toch stiekem wel erg knap van mezelf..
ik vondt het ook heel raar youame was 8 weken toen ze naar der eigen kamer ging vondt het ook heel eng toen we om half 10 wakker werden en haar niet gehoord hadden maar ze lag lekker te spelen in bed
Hoi Eline, Onze zoon ligt sinds ongeveer een maandje ook op zijn eigen kamer. Omdat hij niet goed meer sliep, en nu wel weer. Ik mis het echt hoor, maar als het betervoor hem is, dan doen we het hè... Ik snap 1 ding in je verhaal niet. Was het omdat jullie niet meer goed konden slapen? Of vindt je omgeving dat het tijd wordt? In dat laatste geval zou ik namelijk gewoon doen waar je zin in hebt...
Mijn dochtertje sliep ook steeds bij ons op de kamer. Nu slaapt ze halve nachten op dr eigen kamer en de andere helft bij ons. En ik vind de eerste helft vd nacht vreselijk... Dus het is hartstikke knap van je!
ja al die tijd bij ons op de kamer.. Met idd genoeg reacties (negatief vaak) van de omgeving maar mijn man en ik wilden dit dus dat interesseerde ons niet! Het was niet omdat we er slecht van sliepen maar zij werd vaak wakker als ik me omdraaide of als we savonds nog wel eens televisie wilden kijken in bed..dat was voor haar dus gewoon niet fijn.. En daarbij is die rust voor haar denk ik gewoon lekker.. Maar het is wel ongezellig..
Ok, je doet het dus voor haar en niet voor je omgeving. Dat is mooi en liefdevol, kijken naar wat je kindje nodig heeft en je eigen wensen daarvoor aan de kant zetten.
Yildiz slaapt nog steeds bij ons (uit ruimte gebrek) Als het kon had ze allang een eigen kamertje gehad maar ik vindt het niet erg dat ze bij ons slaapt. Ik zal haar straks best missen als we eenmaal in een ander huisje zitten en ze in een eigen kamer slaapt.
Tnx stranger.. Ze slaapt er vandaag supergoed..Dus ik heb er echt meer last van dan zij haha.. Eventjes wennen.... Maar toch ben ik blij dat ik het de eerste 9 maanden zo heb gedaan.. Voelt voor mij gewoon goed.. Ik kon en wilde haar niet loslaten.. En dat vond ik ook niet nodig bij zo'n kleintje! Zij had me toen nodig en nu zijn wij (zij meer dan ik haha) er aan toe om dat los te laten.. Tnx voor de reacties(K)
nee, ik wil niet negatief oordelen, maar wilde weten of ik het wel goed gelezen had. ikzelf zou het niet doen, sophie sliep na 2 nachten op dr eigen kamertje, wat jij doet moet natuurlijk helemaal zelf weten . maar tis wel eng he, dat vonden wij tenminste wel.
Wat vond je eng?Dat ze alleen op dr kamertje lag? Ooo ik zat vanacht echt alleen maar te luisteren of ik iets hoorde.. Maar dat is een kwestie van wennen.. En ik vatte het ook niet negatief op hoor wat je zei haha! Iedereen doet het anders en ik ben er nogal tuttelig in.. En met sommige dingen had ik het beter wel los kunnen laten zie ik nu in.. Omdat ze al sinds haar geboorte bij niemand anders wilt zitten dan bij mij.. Maar goed dat heb ik dan geleerd voor de volgende ooit.. En aan de andere kant vindik het weer heel goed dat ze wel duidelijk dr grens aan geeft als ze iets gewoon niet wilt.. Bedankt voor de reacties!