Sint verschijnt dankzij de tv al vroeg in Elburg wat vinden jullie? Vind het maar raar dat daar een week eerder komt, terwijl de tv sint een week later komt op tv... dit is toch vreemd voor de kinderen?
Ik vind het niks. Het begint allemaal steeds eerder. De kinderen lopen al weken van te voren vol met stress en adrenaline omdat Sinterklaas er aan komt. Pppffff. Ik vind het een geweldig feest maar dat de commercie er steeds meer een slaatje uit gaat slaan staan mij tegen.
Wij wonen in Elburg en hier zijn veel er ook op tegen. De kinderen zijn rond die tijd al zo hyper en nu komt hij ook nog eerder. Hoe ga je dat uitleggen? Hij komt nu al voor Sint Maarten ik vind dat niet horen.
Ik vind het gewoon stom. Heel kinderachtig misschien. Maar zo hoort het gewoon niet. Het zou zelfs verboden moeten zijn. Het is verwarrend voor de kinderen. En als volwassene stoort het idee erachter me echt ontzettend: we nemen een prachtig kinderfeest en gaan dat stukje voor beetje steeds verder veranderen (en kapotmaken) vanwege de commercie. Bah!
Maarehm.. Als je niet in Elburg woont en Nickelodeon gewoon een periode boycot, dan hoef je er toch weinig van mee te krijgen?
Hier is het 16 november en dat vond ik zelfs al wat vroeg. Had liever de 23ste gezien. 8 november vind ik echt van de zotte.
Ik vind het sowieso al raar dat er ruim 2 maanden van tevoren hier al allerlei topics over Sinterklaas verschijnen.
Hier nog één! Kan geen onderdeel meer openen of er staan tig topics in met vragen over de Sint en kadootjes. Wordt er helemaal kriegel van. Ik begin altijd een week if misschien 2 van te voren