Wat een fantastisch nieuws! Eindelijk is het zover... Natasja; van harte met je zwangerschap. Ik wens je een heerlijke tijd, een voorspoedige bevalling en een heerlijke, gezonde baby toe! Liefs Manuela
Ook van mij een Grote GEFELICITEERD! Het lijkt me heel onwerkelijk na zo lang bezig geweest te zijn en zoveel onderzoeken gehad te hebben.... Dus: blijf rustig ademen Nogmaals gefeli! Liefs.
Ik ben zo ontzettend blij voor je, Natasja! Had je in de gaten gehouden op de forum omdat ik zag in je onderschrift dat je al wat langer bezig was, en ik hoopte stiekem elke keer dat het snel zover voor je zou zijn, vooral toen de IUI begon, en kijk eens aan! Gefeliciteerd, en geniet ervan... dit is een geschenk! Je geduld is flink op de proef gesteld, maar ik weet zeker dat het niet op een beter moment had kunnen komen!
Wauw natasja, wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst. Liefs Hummel.
Wow Natasja, wat een geweldig nieuws ! \/ {|= Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Geniet er maar lekker van ! Liefs Sappie