Ooooh Natasja, wat geweldig en wat is het je gegund! (en ik ben niet de enige, kijk maar eens naar de vele felicitaties op de site). Heel erg proficiat! Een hele fijne en onbezorgde zwangerschap toegewenst. Geniet er maar lekker van! Liefs, Marla
en de berichtjes blijven binnen stromen... van mij natuurlijk ook mijn oprechte felicitaties! Het is je zooooo gegund! Probeer er lekker van te genieten, ook al lijkt me dat toch moeilijk, ik kon het zelf al amper geloven (en bij ons was 't de eerste keer raak) laat staan als je er 2 jaar op hebt moeten wachten! Gefeliciteerd, liefs Niki
Wat een heerlijk nieuws! Als het iemand gegund is...geniet er lekker van meid (en mannetje natuurlijk)!
Het viel me ineens op dat je lolifantje uit je onderschrift miste: Zwanger! Gefeliciteerd zeg. En dat maar liefst 16 pagina's lang!
waaauuuwww wat ben ik hier blij mee zeg ik gunde het je zo en vond het zoo knap dat je altijd zo positief probeerde te blijven echt helemaal geweldig.. van harte gefeliciteerd ben dr stil van zeg hahahah echt zoo gegund liefs wiesje
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Natasja! Dikke knuf Chris
Las je topic in het onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen al even mee. Maar wat ik ernu lees is helemaal geweldig. Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap, echt helemaal geweldig!
WWWWWWWWWOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat fyn voor jullie meid! Eindelyk na zoveel geduld en verdriet! Het is jullie zó gegund! *pinkt een traantje weg....*
Had al in het pssst topic je gefeliciteerd! Maar zie nu dat het met IUI is gelukt! Wat super bijzonder! (mijn zus begint in september met IUI dus ben blij met ieder succesverhaal!)
Hartstikke gefeliciteerd! Lees al maanden mee maar reageer eigenlijk nooit....maar nu! Wat een geweldig nieuws! Een hele fijne zwangerschap toegewenst!