He Natas, had je van de week al gefeliciteerd! Nu ben ik ook de gelukige! Ik ben ook zwanger! Liefs Corina
wow natasja, wat een geweldig goed nieuws! Gefeliciteerd en lekker proberen te genieten van de zwangerschap! Nogmaals gefeliciteerd!
Hé natasja!Wat zie ik nu?Ik zag je bij een ander forum en zag je banner!Wat is dat geweldig zeg!Ben echt heel erg blij voor jou!Geniet ervan!En natuurlijk van harte gefeliciteerd!liefs Yvette
GEFELICITEERD! Wat fantastisch, na zooooooo lang moeten wachten dan toch eindelijk raak. Meid, heel veel succes met je zwangerschap, ik hoop dat je er negen maanden van zult kunnen genieten. Liefs, Indigo
Gefeliciteerd ik zag je banner voorbij komen in een ander topic en sprong bijna van me stoel. geniet ervan
Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg GEFELICITEERD \/ na het lange wachte kun je eindelijk genieten. Groetjes Jessie33
Lieve Natas, ik lees het pas nu....GEFELICITEERD! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Ik ben zo blij voor jou. Geniet ervan en stuur een beetje geluk deze kant op
van harte gefeliciteerd geniet er maar heerlijk van op je roze wolk het is je van harte gegunt gr maria
gefeliciteerd! Ik vind het super leuk voor je en geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend... liefs
Lolifantje, Van harte gefeliciteerd! Hier gaan al schietgebedjes de lucht in dat het een blijvertje mag zijn! Een hele fijne zwangerschap gewenst!