JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE \/ \/ \/ Van harte gefeliciteerd meis. En nu ...................eindelijk genieten! Liefs, mussie
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. en geniet er met volle teugen van het is voorbij voor je het weet
Hoi Natas, Gweldig he om nu ook zo topic als dit te openen! En ik snap je helemaal wanneer je schrijft dat je nog steeds bang bent om ongesteld te worden, dat had ik in het begin ook de hele tijd. Het zijn gewoon spannende tijden, maar 9 augustus zie je vast een kloppend hartje op je echo. Geniet ervan. liefs, Aurelie
Hee Natasja, gefeliciteerd meid! Hartstikke fijn. Ik had tijdens m'n vakantie al een keer in je topic gegluurd, maar toen was er nog niks. Nu dus wel, lekker van genieten. Heb je je ouders het al verteld? liefs.
dank je wel meiden! Mijn ouders zijn nog op vakantie, dus die krijgen een verrasing als ze thuis komen!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet er maar lekker van het jullie van harte gegunt
Hoi Natas, Ik zie nu pas dat je zwanger bent, niet echt vlot dus, maar ik wil je wel van harte feliciteren met je zwangerschap en hopelijk kun je er van (gaan) genieten! Gr, Jorietje