Ik kan alleen maar zeggen dat ik het HELEMAAL GEWELDIG voor jullie vind!!! Geniet ervan je hebt het zo verdient!
nogmaals gefeliciteerd! moet zeggen dat ik dit veel mooier vind dan lolifant! ben je er al een beetje aan gewend?
Gefeliciteerd Natasja! Had je al een tijdje gevolgd. Toen ik thuiskwam van mn werk vanmiddag gelijk de pc aangezet was super nieuwschierig. Ben heel blij voor je geniet ervan. Groetjes Talleke
Kippenvel... Dit is je zooooo gegeunt! Kon ook niet meer missen. DAG DAG LOLIFANTJE.... HOI HOI ZWANKIEBANNER... \/
Ook hier nog even een super super felicitatie voor jullie! Geniet ervan meid, zolang voor gevochten en nou eindelijk is het jullie tijd. liefs Debje
wow wat geweldig eindelijk ik wens jullie een gewedlige zwangerschap en natuurlijk van harte gefeliciteerd
Ook bij jou altijd al en beetje in de gaten gehouden of het al 'zover was'... Ben ontzettend blij voor jullie GEFELICITEERD!
GEFELICITEERD>>>>>Ik lees het net! Wat een super nieuws Natasja! En nu nog proberen te gaan genieten!
natasja van harte gefeliciteerd na al dat wachten word jullie geduld beloont probeer ervan te genieten....
Meid gefeliciteerd. Hoop dat alles goed mag gaan en dat je lekker kan gaan genieten van je zwangerschap! Doet me altijd goed als iemand zwanger is uit de MM
Supernieuws zeg, van harte gefeliciteerd en we gaan met zijn allen heel hard duimen dat alles gewoon goed blijft gaan de komende 8 maanden !