zie de link...ik probeer zo veel mogelijk mensen te waarschuwen tegen dit monster Marktplaats.nl > Oplichter in MOOKHOEK, autohandelaar - Auto diversen - Overige Auto diversen
oei, lilly, kijk je wel uit? als t zo'n engerd is en je gaat m publiekelijk hier ' demoniseren ' weet je maar nooit hoe hij reageert? snap ik wel hoor dat je wil waarschuwen, zeker over die KM teller die hij terug zette.. (maar een volvo van 800, ja daar kan je mijns inziens ook niet meer van verwachten dan een soortvan rijdend karkas..) anyway, ik weet niet of dit nu verstandig is om te doen (hij heeft ook je gegevens?) *maar misschien ben ik een te bezorgd zwanger doosje momenteel*
ehm klingelding.. ik heb jaren gereden in een volvo 440 van paar honderd euro en ding was/is prima.. nu doorverkocht en nieuwe eigenaar is er dol blij mee. dus ook een auto van 800 euro hoeft zeker geen gare bak te zijn. linny.. hebben jullie nergens papieren waarop originele KM standen staan van je vorige auto? zo ja, dan kan je misschien aangifte doen van oplichting?
Auto van 800 euro hoeft zeker niet slecht te zijn...Maar het is maar net wat je er voor eissen aan stelt. Ik vind alleen dit topic wel een beetje sneu. Als alle autohandelaren eerlijk zouden antwoorden op de vraag wie past de km-stand...Zou je schrikken hoeveel er dat doen! Daarom mijn advies...Koop je auto(ook 2e/3e/4e hands!) Gewoon bij een erkende garage!
Ik zou in iedergeval even "toon advertentie op de kaart" afvinken bij marktplaats. Nu kan iedereen je straat zien waar je woont. En tja, voor een auto van 800 euro kan je niet veel verwachten daar moet je echt geluk mee hebben. Maar het is natuurlijk niet normaal dat ie binnen 2 dagen stuk is, terwijl je dacht dat ie goed was. En betreffende de km stand van je oude auto, zou ik kijken of je de 'nap' (nationale autopas) kunt benaderen. Overigens is de verkoper ook lid van de 'nap'?
Heb net even op de autohandelaar zijn site gekeken. Maar de site vind ik er eerlijk gezegt al niet heel erg betrouwbaar uitzien. En ik kan nergens vinden dat ze lid zijn van de bovag of nap. Nu wil dit niet alles zeggen...maar ik zou al nooit bij zo'n bedrijf iets kopen.
een auto van 800 euro kan wel degelijk goed zijn.. wij hadden voor tijdelijk een nissan micra uit het jaar nul voor 500 en na een jaar reden we er nog steeds in, helaas werden we aangereden en was de auto total loss maar het was een heerlijk koekblikkie! overigens hadden we daarvoor een Mercedes A waar we 11.000 euro voor hadden betaald en dat was een rijdend wrak, moest nieuwe motor in etc..
Meid even uitkijken idd, je zal niet de eerste zijn die bedreigt word. Maar inderdaad wij zijn ook een opgelicht (door een ander bedrijf) en sindsdien halen we alleen nog maar een auto bij een erkende garage/dealer.