Idd dat bedoel ik.. Je hebt meer gevoel bij je vriend als je vriendin ( bedoel meer een ander gevoel bij beide personen ) En zeker als er een kind in het spel is
Tja, als mijn vriendin dit flikt dan zou ik haar ook nooit meer willen zien, ik zou me altijd afvragen of je het niet nog een keer doet. Datzelfde geldt voor mijn man trouwens, ook hem zou ik niet meer vertrouwen. Ik begrijp echt niet hoe je verder kunt gaan met iemand die je niet eens een beetje sympathiek vindt, want zo begrijp ik het nu wel uit jouw verhaal. Overiges zou ik me als die vriendin zijnde juist afvragen wat die vriendschap voor jou ooit waard is geweest als je zo makkelijk de vriendschap op het spel zet voor een vent die je niet eens ziet zitten.
Ja precies. Een slippertje valt nog over te praten. Maar sommige mannen gaan constant vreemd en de vrouw blijft het maar ontkennen. Dan was het voor mij wel klaar geweest!
idd...heb je zelf een vriend? Zo ja wat vond die ervan? Heeft die jou ook meteen de keet uit gegooid? Want dat verwacht je van je vriendin ook dat ze dat bij haar vriend doet, dus moet jouw vriend dat ook maar doen.
Ja ok, dan zou ik ook weg zijn. Maar dan nog, als een vrouw bij haar man blijft ondanks dat hij dat doet is haar keuze. Daar heeft TS echt helemaal niks over te zeggen. Ze heeft ook totaal geen reden om daar boos over te zijn.
ik weet dat ik echt de meest vreselijke vriendin ever ben geweest, geloof me dat heb ik ook echt gevoeld. Ik heb alleen maar gehuild mijn dochter is een week bij mn moedergeweest en ik ben mn baan kwijt geraakt. Ik ben er echt kapot van geweest en dat mag want ik was ook echt een kutwijf. Ik weet niet wat er in me omging toen en waarom ik hem niet meteen de deur uitgezet heb dat vraag ik me ook steeds af. Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien.... Ik ben niet boos geweest op haar dat ze geen contact wilde dat snap ik, heb ik ook gezegt. ik had het langer volgehouden om boos te zijn. ik was alleen boos op het feit dat ze zo makkelijk mij aan de kant zet en hem nog geen boos oog geeft... sterker nog meteen een huis wil kopen met hem. Ik had zelf op het moment geen vriend, het was net uit en ik zat zowiezo al in een dip hij gaf me het gevoel alsof ik niets meer was toen ik het uitmaakte. Ik was verliefd geworden op iemand anders (en nee was niet vreemdgegaan maar heb het eerlijk gezegt) en toen heb ik me een waterval met klote opmerkingen over me heen gekregen van iemand die dus echt ALLES van me wist en ik vertrouwde, en ik weet dat ook dat geen excuus was. maar ik denk wel dat het daar ook deels mee te maken had, ik voelde me echt klote. En mijn vriendin had daar gewoon niet de dupe van moeten zijn, ik voel me echt een kutwijf, nog steeds als ik eraan denk... Mijn beste vriendin zei ook: als je dat bij mij had geflikt had je eruit gelegen, en m'n vent ook. ze geloofde het trouwens eerst niet, zo zit ik namelijk echt niet in elkaar... en nee ik praat het niet goed ik weet dat ik een kutwijf ben... maar moet ik het nu dus maar accepteren en geen contact meer zoeken of moet ik gaan vechten voor haar vriendschap. en als ik dat doe zal het weer hetzelfde zijn? Ik ben daarna nog 1 keer bij haar op bezoek geweest en toen was alles weer zoals het was we hebben het elkaar vergeven en ik heb haar die ikea bon gegeven en alles was goed, ze zei nog: we moeten snel iets leuks gaan doen. En daarna dus dit gedrag, ik snap het gewoon niet. wat moet ik hiermee...
ik weet dat ik nu een beerput open met wat ik wel niet ben en wat voor een slechte vriendin ik ben, dat weet ik, ik weet dondersgoed wat ik ben, alleen niet wat ik moet doen. ervoor vechten of laten gaan
Tsja liefde maakt nou eenmaal een beetje blind. Ze heeft een zoontje met hem en ze wonen samen. Die hebben zo'n band met elkaar waarschijnlijk. Het is veel makkelijker om boos te blijven op een vriendin dan op je eigen vent. Zo gaat het nou eenmaal. Het is natuurlijk belachelijk dat ze bij iemand blijft die vreemgaat en haar behandelt als stront maar dan moet jij ook begrijpen dat je in principe geen haar beter bent. Als een goede vriendin vreemdgaat met je vriend dan is die vriendin net zo'n lul en net zo'n hond als die vriend. Het is onacceptabel en ontzettend kwetsend. En dat heb ik nog niet eens over het feit dat het vreselijk hypocriet is. Het lijkt mij inderdaad ook een rotgevoel dat ze jou niet kan vergeven en hem wel maar ik denk dat een relatie gewoon ingewikkelder is dan een vriendschap. Maar je zult moeten accepteren dat wat je hebt gedaan absoluut niet door de beugel kan en je zult ook moeten accepteren dat ze geen contact meer wil. Als je mijn vriendin was geweest dan had ik het wel geweten. Dus beetje dubbel! Ben het eens met je dat het raar is dat ze jou zo vaag behandelt en hem niet maar aan de andere kant vind ik het wel begrijpelijk! Ik denk niet dat het zin heeft om hiervoor te vechten. Ik denk dat je het gewoon moet laten gaan. Er is iets gebeurt wat altijd tussen jullie in zal staan. Bovendien is die kerel nog altijd in the picture en zolang hij er is kun je onmogelijk nog met je vriendin afspreken. Ik zou gewoon zeggen: dit is gebeurt en het is nu over. Dan kunnen jullie allebei weer verder.
Ik denk dat je er niet zoveel mee moet doen.. Kan je iemand echt vergeven als je het niet kan vergeten? Ligt natuurlijk aan de situatie, maar in deze situatie zou ik het NEVER kunnen vergeten en dus ook echt niet kunnen vergeven. Die ikea bon had ik ook met een glimlach aangepakt.. Hou ik er toch nog 'iets' leuks aan over.
Nja ik blijf erbij ik snap die vriendin wel.. Misschien kan ze het toch nog niet.. Je weet niet wat er in haar hoofd om gaat je kan geen gedachten lezen niets!
wat je moet doen? haar lekker door laten gaan met dr leven zonder jou.....met vriendinnen die dr niet zullen bedonderen....
Ik vond het inderdaad wel knap dat je dit topic durfde te openen, want je kunt nu eenmaal met zoiets niet verwachten dat je daar positieve reacties op krijgt. Maar ik zou hier niet meer voor vechten. Gewoon laten gaan. Ze heeft je ook laten zitten met een afspraak in het zwembad. Dat is misschien haar wraak op jou of zo. Om heel lullig te doen door afspraken met je te maken en niet op komen dagen, zodat jij er energie in steekt. Ik denk dat dit niks meer word.
Om even op je vraag terug te komen, ik zou het erbij laten. Tijd heelt wonden zeggen ze wel eens, misschien gaat ze je missen en neemt zij weer contact op. Ik zou de boel nu de boel laten als ik jou was.