Dag dag vriendschap??

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Laat het gaan!
    Dit zijn de gevolgen, val haar er niet meer mee lastig.
    Sorry, ik zou je ook niet meer vertrouwen als vriendin.
    Maar het is nu eenmaal gebeurt, laat het gaan en ga verder met je leven.;)

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

bedankt CherryAyden en waardevol, dat zijn reacties waar ik wat aan heb, volgens mij heeft mammakitty ooit iets meegemaakt in die trant en gaat ze dat op mij afreageren ofzo want echt tips geven doet ze niet.

Ik denk dat ik het idd maar moet loslaten, het is alleen zo moeilijk we hadden het altijd zo leuk met zn 2e en de kids... En vorige keer toen ik haar los wilde laten wilde ze me terug. Wat als ze me nu weer terug wilt? Moet ik haar uitleggen dat het niet gaat ondanks dat ik haar echt graag terug wil als vriendin of moet ik het gewoon weer proberen...

We waren echt goede vriendinnen en ik was haar enige echte vriendin, de rest heeft haar laten stikken toen ze op haar 16e zwanger werd. Vandaar dat ik me ook zo'n kutwijf vind, het is al erg laat staan als ik de enige was die ze echt vertrouwde en er altijd voor haar was.... oh als ik het nu zo opschrijf voel ik me nog rotter :( bah...

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou ik had je die bon van 100 euro in je reet gestopt, alsof je het daarmee goed kan maken ..

nee sorry voor mij was het over en uit geweest en had het me geen reet uitgemaakt hoe vaak je had geprobeerd om het goed te maken..

Je zegt die vriend een hond te vinden maar waarom ga je dan wel verder met hem en laat je het toe wat hij probeerde ? Zo'n hond vind je het dan niet .. En zelf ben je dan toch ook een hond als je dit doet ?

Sorry kan hier geen goed woordje over zeggen ...

Wat je moet doen ? Je in een hoekje verschuilen diep schamen en je vriendin met rust laten, ik zou er persoonlijk ook echt niet van gediend zijn als je wel contact probeerde op te zoeken .!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Tja haar gewoon lekker haar leventje laten leiden wat zou je anders moeten doen!

Maar nog even iets... Je gaat vreemd met de vriend van je beste vriendin en dat lijdt ertoe dat jij (als alleenstaande moeder) je baan kwijt raakt omdat je er zo kapot van bent..

*Sorry maar kan er met mijn kop niet bij dat je daardoor je baan zou verliezen. Je hebt een dochter! Dan kan je niet thuis zitten janken omdat je een fout hebt gemaakt en daardoor een vriendin bent kwijtgeraakt terwijl er geld in het laatje moet komen. Je baan kwijt raken omdat je last hebt van aanstellerietes, totaal onverantwoordelijk!*

5. chantal1984

Doe je oog kleppen af en lees goed, ze geeft je wel degelijk tips maar die wil je denk ik niet lezen omdat dat niet is wat je wilt horen .. Oordeel niet over andere als je hun prive situatie niet weet ..

En je zegt het zelf, jullie hadden het zo leuk maaaaar je hebt het zelf verziekt meis ! ..

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

vind het maar een raar verhaal, sorry vind niet dat je dit kan maken maar goed het is gebeurd.
    En als vrouw zijnde kies je toch sneller voor je partner, vind het niet zo raar dat ze jou lied barsten.
    en ze hebben ook een kind samen misschien denkt ze daar aan...

ik zou het laten gaan die vriendschap is voorbij of in ieder geval erg beschadigd en denk niet dat dat nog goed komt.

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik weet niet of mamakitty zoiets heeft meegemaakt maar ik kan me er ook ter plekke ontzettend boos over maken. beste vriendinnen hoor je gewoon 100% te kunnen vertrouwen. Als mijn man vreemd gaat is het een lul, maar als het dan met je beste vriendin in is het gewoon nog erger. Ze zeggen toch ook wel eens vriendinen gaan voor de man;) Ik vertrouw mijn vriendinnen gelukkig helemaal met m,n man en kan me gewoon niet voorstellen dat hun zoiets zouden doen. Zelf zou ik zoiets ook nooit doen al vond ik hun vriend/man nog zo geweldig van een andermans man blijf je af.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nee hoor ik heb nog nooit zoiets meegemaakt! Gelukkig niet.
    Jij wilt enkel horen hoe zielig JIJ wel niet bent en oh boehoe ja je vriendin is slecht dat ze wel boos op jou is maar niet op haar vriend. Dikke boehoe hoor. Come on!
    Gelukkig vind je jezelf ook een kutwijf!

9. VrouwtjeRomy

die bon was geen goedmaker!!!!!

die bon was een: oke ik weet dat je het hem vergeeft dan kan ik jullie maar beter het beste wensen.

en toen ik stopte met reageren ging ze mij smsen en bellen al huilend dat ze me mist en dat ze me terug wil hoe het was.

Dus ik weet ECHT niet wat ik moet doen. Dan wil ze me terug dan is ze boos dan wil ze me terug en dan laat ze me links liggen... Zometeen laat ik het gaan en komt ze weer terug. Ik weet ECHT niet hoe ik hiermee om moet gaan

JUIST omdat ik zo'n rotvriendin ben geweest!!!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ga toch op de vent van je beste vriendin liggen jij...oh nee dat heb je al gedaan :D boehoeeeeeeeee

11. chantal1984

Nou zo komt het bij mij wel over alsof die bon een goedmakertje was ..

Wat 9 van de 10 hier al zeggen is LAAT HET LOS ... Laat dr gewoon gaan, je merkt toch dat ze er geen behoefte meer aan heeft anders reageert ze ook niet zo kortaf op msn enzo ..

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ze vind het gewoon erg dat ze een vriendin kwijt is, dat mag toch? Maar ze weet ook dat jij geen vriendin bent en dat doet haar zeer neem ik aan, daarom heeft ze er zoveel moeite mee. Maar gelukkig laat ze je nu links liggen en weet ze hoe je echt bent!

13. VrouwtjeRomy

mammakitty als ik wilde horen hoe zielig ik was had ik niet zo'n topic geopend met wat daarin wat ik geflikt had. ik vroeg om advies en niet om uitgekaft te worden. zou je het ontopic willen houden of hier wegblijven?

14. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Deze reactie vind ik wel een beetje kinderachtig. Ik bedoel, ik keur het ook zeker niet goed, maar om dan zo een reactie te plaatsen :(

15. chantal1984

Had je kunnen verwachten meid dat je uitgekaffert zou worden, denk dat geen enkel persoon dit zou pikken van haar vriendin ..

Jij wilt alleen horen dat wij voor jou zijn en dat we je vriendin geen gelijk geven

16. VrouwtjeRomy

oke en wat als ik haar nu idd links laat liggen en ze wel weer contact opneemt om dingen te gaan doen, wat dan?

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    waarom? Jij opent het toch?
    En dan moet ik mijn klep houden? Je wist wat dit teweeg kon brengen.
    Ik haat zulke figuren als jij! Je beste vriendin op zo'n manier verraden...bah!

Maar ik ga mijn tijd nuttig besteden...jij bent het niet waard...evenals die vriendin van je!

18. chantal1984

denk alleen niet dat je vriendin nog contact met je op zal zoeken en als ze dat wel zou doen dan spoort ze eerlijk gezegd niet

19. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

gewoon niet op reageren, en het laten verwateren.
    ik denk dat dit altijd tussen jullie in zal blijven staan!!!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Meid, je zegt in het topic precies hoe jij wilt dat het overkomt.
    Wij moeten denken dat die man zoooo vreselijk is!

Maar sorry hoor... Volgens mij is alles wat je over die man hebt gezegd gewoon gelogen. Want als hij echt zo vreselijk was had je hem niet gepakt.

Meid, sorry, maar mijn tip:

Wordt volwassen.

Deel Deze Pagina