hey hallo ik heb een vraagje als je ongestelt ben ben je dan vruchtbaarde dan normaal en is dan de kans groter dat je zwanger word wie heeft er ervaring mee
Ik wil even zeggen dat je wel degelijk zwanger kan worden tijdens je menstruatie! Ben ik namelijk ook xx nathascha
tja dat is bij iedereen anders... ligt aan de lengte van je cyclus. Je kunt het bijhouden met ovulatietesten.. Het begint bij een week na je ongi tot vele weken later... Ben je net gestopt met de pil soms?
Wat bedoel je hiermee? Links in het menu staat een calculator, dan kun je precies uitrekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Het zijn er namelijk maar 1 of 2. @Nathascha: Jee zwanger gewórden tijdens je menstruatie? Of menstrueerde je tijdens je zwangerschap?
Dat ligt er ook aan hoelang de spermacellen overleven... Als die heel lang overleven en je hebt een vroege eisprong dan is er wel een kans.
@ nikton nee ik bedoelde zwanger worden tijdens je menstruatie! Ik heb seks gedaan tijdens mijn menstruatie en ben toch zwanger geworden! Blijkbaar kan dat als je eisprong maar vroeg genoeg is! xx nathascha
Zo aardig gek. Ik dacht dat je minimaal 8 dagen nodig had om een ei te laten springen en aangezien het bij mij niet zo lang duurt (ongi), dacht ik: huh? En een persoonlijke vraag: was dat geen rommeltje, zo tijdens ongi?
Ja lijkt me ook een beetje vreemd.. Zwanger worden tijdens je ongi, en ook niet echt prettig om dan te klussen !
Sommigen hebben gewoon een vroege eisprong, dan kun je idd zwanger worden tijdens je ongi. (moet er zelf ook niet echt aan denken eerlijk gezegd)