Ik ook even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Patriciavt, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciavt

21 mei 2013
    28
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hoi allemaal!

Ik ben Patricia, 27 en helemaal happy met mijn partner. We zijn bijna 4 jaar samen en trouwen op 28 juni dit jaar.

Toen we vorig jaar na een periode van ellende (ik heb mijn voet verbrijzeld, wat een enorm lang en zwaar traject betekende van operaties en revalidaties) besloten dat we er klaar voor waren om voor een kindje te gaan, is alles in sneltreinvaart gegaan.
    Mijn spiraal is eruit gehaald, 2 dagen later was ik ongesteld en 4 weken later hadden we na een heerlijk en geslaagd uitje naar Praag een positieve test in handen..

Inmiddels ben ik bijna 26 weken zwanger en verloopt - op wat vermoeidheid na - de zwangerschap heel prima! Ons kleine meisje, want dat weten we inmiddels ook, doet het heel best en beweegt er flink op los. Ondertussen lekker klussen aan het babykamertje, wat als het idd wordt zoals ik het in mijn hoofd heb, heel gaaf zal worden!

En daarnaast dus druk met onze bruiloft... Over 5,5 week is het al zover! Bijna alles is klaar en geregeld, heerlijk gevoel maar ook zo onwerkelijk. 4 jaar geleden (er is iets tussen ons sinds 1 aug 2009) had ik nooit gedacht en zeker niet durven dromen dat we nu zouden staan waar we staan met alles wat we hebben...

Nu is het wachten tot ons kleine meisje zich uiteindelijk aan zal dienen, we zijn zo benieuwd en zo nieuwsgierig.. En ze is zó ontzettend welkom! Ik kan wel zeggen dat ik onwijs happy ben :D

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk met je aanstaande huwelijk! Heb je een echte zwangerschapsbruidsjurk moeten aanschaffen?

3. Patriciavt

21 mei 2013
    28
    0
    0
    NULL
    Almere
    Nee, heb een normale jurk maar een aantal maten te groot! Hier kon mijn buik nog mooi in groeien (wel een model waarbij het kan en mooi staat trouwens) Ben vorige week zaterdag geweest om af te passen en 20 juni nog een keer, dan kan er evt in die laatste week nog eea worden veranderd als dat moet! Wel heel spannend :p

Deel Deze Pagina