Maak van de titel maar Hallo droomhuis want het is gelukt hij is toch nog naar ons toe gekomen dus we kunnen ook nog verbouwen!! helemaal happy en ik dacht ik zal het hier nog even melden!
Gefeliciteerd hoor meid, en maak er maar lekker jullie droomhuisje van met aardlekschakelaar (heel belangrijk want hier is hij er dus al een keertje doorgegaan, magnetron en broodrooster tegelijk aan was niet zo'n goed idee) en een fijne wc.
Wat een goed nieuws, gefeliciteerd! En veel plezier met verbouwen, inrichten, inpakken van de spullen en het weer uitpakken ervan
JA HEERLIJK! en eindelijk een tuin zeg wauw!! kan het nog niet helemaal geloven! heb er zin in om thuis ook alles op te ruimen enz.
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt! We hadden een max bod omdat wij ook nog moesten verbouwen. En dat werd afgeslagen en 4 maanden niets meer gehoord. Inmiddels wonen we er alweer een aantal jaren op onze voorwaarden. Het kan zeker! Jullie positie is op deze markt sterker dan hun positie!
Ja het dringt nog niet helemaal door en we moeten eerst natuurlijk heeeel veel gaan regelen maar het idee dat het straks 'ons' huis is! we hadden hiervoor een onderbuurvrouw die na lisa's eerste 3 stappen meteen boven stond 'ivm de overlast' dus ook een opluchting straks geen onderburen meer!
Misschien krijg je het nu wel gefinancierd door de lage rente percentages. Mijn vriend is hypotheek adviseur. +Planner, waar een min een plus wordt!, misschien nog eens kijken tot waar je nu kunt gaan? Droomhuizen zijn momenteel helaas schaars he?
Hallooo Droomhuis, Dag zeikerige buurvrouw! Gefeliciteerd en geniet van alle voorbereidingen en verbouwingen!!