dag droomhuis

Discussie in 'De lounge' gestart door femmy, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja dat zei ik ook al meteen zonder opknapkosten, best gevaarlijk als er uiteindelijk giftig water uit de keukenkraan komt... we zijn er wel klaar mee met dit huis, ben blij dat we het allemaal weten en ik heb nog niet eens alles genoemd, ik wil best wat doen in een huis maar hier was eigenlijk niks echt goed, het was even snel opgeknapt waardoor het er wel goed uitzag! dit blijkt toch niet ons droomhuis te zijn!

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    even een vraagje; wij hebben dus dat bouwkundig rapport laten maken en hiervoor betaald en nu vraagt de makelaar om dat rapport om de koop officieel stop te zetten, is dit noodzakelijk? we hebben ook nog niks ondertekend en ik gun het ze liever niet (is toch 250 euro dat rapport).

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.058
    2.195
    113
    Brabant
    volgens mij niet hoor. Heb je de koop mondeling wel gesloten onder voorbehoud van de keuring? dan zou het wel kunnen dat hij het recht heeft!

Maar balen van jullie droomhuis:( maar goed!! dat jullie die keuring hebben laten doen!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik weet niet of dat noodzakelijk is. Jullie hebben niet getekend maar een mondeling bod is ook bindend. Ik neem aan dat jullie een bod hebben gedaan op basis van financiering en te technisch rapport. Ik neem aan dat het niet nodig is dat rapport aan hen te geven. Is naar mijn idee meer om zelf beter van te worden. Misschien een kopie een optie?

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja we hebben wel geboden onder voorbehoud van het technisch rapport en dat die niet boven de 3000 zou uitkomen (anders zien we er vanaf zoals het geval is) dus misschien moeten ze dat als bewijs hebben, al heb ik weleens gehoord dat je na tekenen nog 3 dagen hebt om er toch vanaf te zien.

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ja, je kunt idd ook tekenen, je hebt dan de wettelijke 3 dagen bedenktijd en kun je zonder opgaaf van reden alsnog afzien van de koop..

Deel Deze Pagina