Spraakbericht op instagram

Discussie in 'De lounge' gestart door Willemijntje19, 30 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Misschien een domme vraag, maar iemand heeft mij gesproken berichten via instagram gestuurd. Ik was op dat moment niet in de gelegenheid om ze te beluisteren. En nu kan ik ze niet meer openen. Weet iemand of deze berichten na verloop van tijd verlopen oid? Dat ik ze daarom niet meer kan beluisteren?

2. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.566
    3.902
    113
    Vrouw
    Tegenwoordig kunnen er op WhatsApp foto's gestuurd worden die je maar 1 keer kan bekijken dus vermoed dat er dan ook zo iets zal zijn met spraakberichten, maar die stuur ik nooit, dus weet het niet heel zeker. Vermoed dat het zo iets geweest zal zijn misschien?

Super onhandig vind ik wel, je bent inderdaad niet altijd in de mogelijkheid alles meteen goed te bekijken of beluisteren. En als ik dat wel ben wordt er soms zo onduidelijk of snel iets gezegd dat ik een paar keer opnieuw moet luisteren

EDIT: verkeerd gelezen, dacht dat het over wa ging maar gaat dus over insta. Die zijn wel van hetzelfde bedrijf dus misschien gelijkaardige functies

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  3. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Thanks voor je reactie! Denk nu idd ook dat het zoiets is. Wel vervelend inderdaad, ben nu erg benieuwd :D

4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Is met foto's die je via instagram stuurt ook dat je ze maar 1 of 2 keer kan bekijken en daarna niet meer. Zal met zo'n bericht dan ook wel zijn. Wel vervelend indd, zeker met een spraakbericht

5. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw

Ah ok, dat wist ik niet. Dank je!

Mammavantwee vindt dit leuk.
  6. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Ik had dit pas ook, dacht toen ook dat je ze maar 1 keer kon luisteren.
    Maar een paar dagen later deden ze het opeens weer toen ik er een paar keer op klikte. Geen idee hoe het kan:o:

7. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Ok dat zou mooi zijn, dan probeer ik dat gewoon nog even een aantal keer :)

Deel Deze Pagina