Hi allemaal. Heb me net aangemeld en dacht dat het wel zo fatsoenlijk was me zelf voor te stellen. Ben hier via via gekomen, maar heb er nog niet op gekeken, er staat zóóóó veel. Ik ben Debbs, 31 jaar (volgens je echte leeftijd ben ik 33 ) woon samen en heb een zoontje van 3,5. We zijn al 2 jaar bezig met een tweede, wil alleen niet echt lukken. Maar we blijven doorgaan. Ga ff het Forum doorspitten. Groetjes Debbs
Hoi Debbs, Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden.. Ik waarschuw je alvast, dit forum is erg verslavend Kus Toys
Welkom op de zwangerschapspagina debbs. Heel veel succes toegewenst met het zwanger worden! Liefs kathy
Dank jullie wel voor het welkom. En ik weet het, ik zit op een msn-group, die is al verslavend. En mijn man zit ook op een forum (zelfde lay-out, dus ik ben bekend met deze), alleen dan niet over zwanger worden, maar over auto's...... Tja, blijft een man he. Dus ik moet mijn aandacht nu verdelen over 2 forums, of is het fora?? Het word nu dan echt tijd om de computer boven ook te voorzien van internet, anders moeten we straks afspraken maken wie wanneer achter de computer zit...... Nee, dat zal wel los lopen, ik werk maar 1,5 dag per week, dus ik kan er over dag achter en hij in de avond. X Debbs