Heeft er iemand nog een draagdoek van Bykay die niet meer wordt gebruikt, ik weet zelf niet of ik hem veel zal gebruiken, daarom wil ik hem niet nieuw kopen, dat vind ik te duur. Ik zou het graag van iemand overnemen, liefst een universele versie, en anders een jongensversie.
Ik heb een tricot-slen, 2x gebruikt. Prenatal Er op uit buikdragers rugdragers Tricotslen draagdoek Prenatal 81470 Weet niet wat je uit wilt geven? is niet mijn ding, doe mij maar gewoon de wandelwagen
Wat ik ervan kan vinden, is dat ze hetzelfde zijn, alleen is de mijne dus wel 1 kleur, maar ook gewoon 1 grote lange lap rekbare stof.
ik weet niet of je er nog 1 zoekt ik heb een rode draagdoek te koop. is net zoals die van Lala een tricot slenn dus dezelfde stof en soort als bykay alleen dan een andere naam. deze koste nieuw 70 euro maar ik vind een wandelwagen toch fijner. je mag hem voor 25 euro excl eventuele verzendkosten overnemen. Bekijk bijlage 124616
geen idee of je er nog een zoekt maar ik heb een petrol met groen en blauw (ster) Wil hem wel weg doen maar is nog vrij nieuw dus wil er wel wat meer dan 30 euro voor hebben
@Marijee: is hij echt rood of roze? want ik heb een zoon en dan vind ik roze niet zo leuk hij komt beetje roze over op plaatjes enzo, daarom vraag ik het nog ff extra
hij is echt knal rood haha.. geen spoortje roze aan te zien. heb hem gekocht toen we nog niet wisten wat het zou worden dus hij kan ook zeker voor een jongen.