Ik vind 'm wel leuk. Zou het alleen niet combineren met heel veel accessoires en sowieso niet met veel bling erbij. En ik zou kiezen voor lichte pums, bijv. lichtblauw of een lichte taupe kleur. Edit: misschien wel met zwarte pumps, gezien de achterkant
Ligt eraan. Is het een zomerbruiloft of een lentebruiloft? Is de stijl van de trouwerij 'romantisch en zacht' of juist 'party!' ? Als het een zomerbruiloft is met felle leuke kleuren, dan vind ik dit jurkje perfect
Ik heb eventueel deze schoenen... Verder geen accessoires behalve een zwart tasje, anders voel ik me een kerstboom.. haha
Ik vind het superleuk! Ik was 2 weken geleden nog op een bruiloft waar men 'zomers' gekleed gingen en dat ging allemaal hartstikke prima!
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001143373/Plateau*pump.prod?r=5&c=3&filter_color=3&filter_heel=1&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-pumps Deze zou ik er denk ik bij doen
Ik heb ook gewoon nette zwarte pumps dus dat zou ook kunnen.. Ik ben alleen bang dat de jurk misschien te opvallend is..
Ik zou dat vinden ja maar weet je, je moet poep hebben aan wat een ander vind. vind jij het leuk, dan dragen jij zou mij misschien saai vinden. niet belangrijk toch?
Ik vind het een leuk en vrolijk jurkje. Geschikt Of de oranje schoenen erbij passen... lastig... ik zou de combinatie moeten zien.
Ja dat is ook zo.! Ik vind het alleen altijd zo lastig met een bruiloft.. Je wil het bruidspaar niet voor t hoofd stoten door teveel op te vallen.. Wit kan niet, zwart ook niet (vind ik tenminste niet zo geschikt) Lieve zachte kleurtjes maken me heel flets.. Ppff, ik wordt er echt zo'n zeur-vrouw van, van die bruiloften..