13 wk, 1e kindje, zo verdrietig..bloedstolsel in baarmoeder

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door bunchy, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    dag,

3 weken geleden kregen we het zo verdrietige nieuws tijdens tweede echo te horen bij 13 wk dat kindje niet meer leefde.
    bleek een open schedeltje te hebben.
    gecurreteerd. bij echo bleek er nog bloedstolsel achter te zijn gebleven. pillen (cytotec) meegekregen, vloei sinds een weekje heel licht bruin/zwart bloed. maar verder geen resultaat.
    jullie ervaring met zwanger raken terwijl bloedstolsel er nog zit?
    ik wil zo graag met een er voor gaan...
    en wanneer testten jullie weer negatief? ik nu 3 weken later nog steeds positief. ik wil zo graag verder, het verdriet blijft maar denk dat ik pas echt weer gelukkig kan zijn als ik opnieuw 13 wk zwnager ben en een goede echo heb...

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi sterkte met het verlies
    ik denk zolang de bloedstolsel er nog zit je positief blijf testen ik zou er gewoon nog even achteraan bellen want anders kan je nog niet veder
    bij mij buitenbaarmoederlijke zwangerschap teste ik 1 week later negatief en bij de miskraam 2 weken later negatief

3. Trees

Trees Niet meer actief

Veel sterkte met je verlies.

Om antwoord geven op je vraag. Het kan heel wisselend zijn hoe lang je positief test. Bij mij varieerd het van enkele dagen tot zeven weken. Na een curretage beduidend langer dan als het spontaan kwam. Na curretages duurde het bij mij 4 tot 6 weken voordat de test negatief was.
    Je was natuurlijk al best wel lang zwanger en daardoor test je vaak ook langer nog positief. Hoe het zit met bloedstolsels weet ik niet. Het is geen zwangerschapsweefsel en heeft dus niks met wel/niet positief testen te maken. Ik neem aan dat je binnenkort een echo hebt om te zien wat de cytotec gedaan heeft? Misschien kun je het dan even navragen?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heel veel sterkte. op de vraag of je met een bloedstolsel zwanger kan raken heb ik geen antwoord maar zou even de gyn hier over bellen. misschien is nog ene curetage een optie.

ik zelf heb een missed abortion gehad met 11 weken zwangerschap en met 12 weken zwangerschap ben ik gecureteerd. 6 weken naderhand teste ik nog positief en na precies 61 dagen werd ik weer ongesteld. rond 12 weken is de grootste piek wat betreft het hormoon hcg en hierdoor duurt het vaak ook langer voor het uit je bloed is.

ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer zwanger wil worden dat had ik ook. na 6 maanden was ik weer zwanger en dit is gelukkig helemaal goed gegaan. die 6 maanden duurde erg lang maar achteraf gezien, ik had die tijd wel echt nodig. ik dacht echt dat een nieuwe zwangerschap alles makkelijker zou maken maar dat is dus echt niet zo. ik was net voor de uitgerekende datum van mijn mk zwanger wat deze datum wel wat positiever maakte voor me want zag er erg tegen op. neem de tijd, huil en geef het een plekje. het is erg moeilijk ik weet het maar zo ga je ok veel positiever een nieuwe zwangerschap in.

succes en hopelijk heb je binnen nu en 1 jaar een prachtbaby in je armen

5. 4days

4days Niet meer actief

Heel veel sterkte met jullie verlies! :(

6. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb in juni een missed abortion gehad met ongeveer 7 weken. Op 16 juli pas gecurreteerd (was niet eerder 'plek'.....) toen was ik dus bijna 12 weken. Sinds gisteren lijkt de zwangerschapstest negatief. Da's dus zes weken na de curretage. Je kunt op mijn kaartje van FF klikken, voor het eerst heb ik een eiloze cyclus. Morgen ga ik op controle en hopelijk wordt er dan een echo gemaakt. Ik begrijp mijn lichaam niet meer....
    Meid heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina