Morgen moeten we dan definitief afscheid van je nemen.. We zullen je nooit vergeten lief klein vlindertje. Hoe klein je ook was, je was al een deel van ons. Dat gevoel, zo speciaal.. we zullen je nooit vergeten. Rust zacht tussen de andere vlindertjes.. We hopen dat je over ons zult waken als wij weer de medische molen in stappen om een broertje of zusje voor jou te krijgen... Maar eerst moeten we jouw verlies een plekje leren geven.. Dag lieverd, tot in mijn dromen.. Fly, fly little wing Fly beyond imagining The softest cloud, the whitest dove Upon the wind of heaven`s love Past the planets and the stars Leave this lonely world of ours Escape the sorrow and the pain And fly again Fly, fly little wing Fly where only angels sing Fly away, the time is right Go now, find the light
Marjo wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe met dit zo immense verdriet! Zoek steun bij mekaar en bedenk dat je beebje als een sterretje over jullie waakt! Liefs Marjo
Heel veel sterkte met dit verlies, ik weet wat je mee maakt. Ik heb op 7 maart ook afscheid moeten nemen van ons wondertje. Op 6 maart klopte het hartje nog en op 7 maart was het helaas gestopt. Groet, Claudia
ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd. krijg gewoon kippenvel als ik t lees. gr.kristy
Lieve Marjo, heel veel sterkte met dit grote verlies. En je weet hoe het liedje verder gaat he: "Your a star in heaven now". Iedere avond in de helderste ster waakt jullie kleine over jullie en kunnen jullie 'm zien. Voor de rest van jullie leven is ie bij jullie. Nogmaals heel veel sterkte. Dikke knuffel, Linda