Dag klein vlindertje, mijn lieve kind mama wil jou toch even laten weten dat ik jou lief vind. Amper de tijd gehad voor het wennen van jouw bestaan zo onverwacht als jij er was, zo onverwacht ook weer weg gegaan Het voelt zo vreemd, een warrige boel diep van binnen een leeg gevoel. Hoe is het daar waar jij nu bent? heb jij jouw broer of zus al herkent? Dag klein vlindertje, mijn lieve kind onthoud goed, dat mama jou ooit terug vind...
kreeg in 1x een hele koude rilling over me heen toen ik het gedichtje las ... echt super mooi gedichtje Sterkte met het verlies
Dankjulliewel meiden...het helpt mij om er over te schrijven, aangezien ik niet zo'n goede prater ben De MA van juli komt nu ook weer naar boven, en het doet me allemaal meer dan ik in eerste instantie wil of kan toegeven...
Lieverd, Heel veel sterkte met dit verlies. Ik weet heel goed hoe je je nu voelt. Heb het zelf 3x moeten meemaken. Erg mooi gedicht trouwens. Dikke knuf, Debora
hè,.....tranen staan in mijn ogen....ook al is het al 2 en een half jaar geleden dat ik een mk had met 6w5d, het doet soms nóg pijn. wat een mooi gedicht! ik wens je veel sterkte met je verlies!
Volgens mij gaat de pijn nooit weg.... Bedankt voor je complimentje over het gedicht. Iedereen trouwens
Wat een mooi gedicht! Verschrikkelijk dat er toch steeds weer zo'n verdrietige gebeurtenissen moeten plaatsvinden Heel veel sterkte en hopenlijk is een nieuwe zwangerschap jou gegund!
@Trees: ja, ik heb het zelf geschreven Bedankt voor het compliment. Het helpt me gewoon om alles van me af te schrijven, en soms komt de dichter in mij naar boven