We waren zo blij met je... maar na 8 weken nog voor de eerste echo voelde ik dat het niet goed was en heb je ons verlaten. Misschien zelfs met een broertje of zusje samen maar dat zullen we nooit zeker weten... Vlindertje vlieg De Hemel heeft er een vlindertje bij, Dat kleine vlindertje ben jij. Zo gewenst niet lang gewacht, Maar toch wel verwacht. Vleugels zo klein, zo mooi, zo fragiel, Je lijfje nog zo instabiel. Te klein om iets te kunnen beginnen, Maar toch groeide jij daarbinnen. Na 8 weken ben je weer weggevlogen, Maar niet zonder eerst naar ons te knipogen. Vol hoop beginnen we met nieuwe moed, En hopen dat jij een nieuw kindje begroet. Wil je over ons waken, Vanuit de hemel ons af en toe aanraken. Zorg jij voor de kindjes die komen gaan, Dat hen niets wordt aangedaan. Weet dat we je nooit zullen vergeten, Dat plaatsje in mijn buik waar jij hebt gezeten. Wordt nu een plaatsje in ons hart, Jij was onze lieve schat! Je was zo geliefd door iedereen, we houden van je! Liefs je papa en mama
wat erg voor jullie.Je hebt het heel mooi verwoord, kreeg er echt tranen van in mijn ogen...superveel sterkte en succes met de volgende zwangerschap!!
Bedankt voor je reactie, het is altijd fijn om dat soort dingen te horen van andere mensen ... Ik mag 22 mei weer testen dus ben benieuwd :S
Ik dacht laat het even weten ben weer zwanger!! deze keer voelt zo anders misselijk heel veel kwaaltjes en het voelt positief