al is het zo kort op elkaar jullie waren zo welkom van mijn eerste wondertje heb ik afscheid moeten nemen in november 2007 en heb afscheid van mijn 2de wondertje moetne nemen op 10 februari kort op elkaar maar o zo welkom waren jullie allebij. het doet me pijn erg pijn dat mijn dromen weer niet uit zullen komen over aantal maanden. ik hoop dat jullie op ons neer zullen kijken en zullen hopen met ons samen dat onze 3de zwangerschap wel goed zal verlopen maar voor ons blijven jullie toch onze eerste 2 kleine engeltjes. ik mis jullie nu nog steeds elke dag weer. Moeilijk moment Wat is het moeilijk jullie te laten gaan, Er zijn momenten dan kan ik dit niet aan! 2 sterretjes daarboven in de lucht, ja denk ik, het lijkt haast wel een klucht. 2 keer zwanger, 2 keer mis, wist mijn omgeving maar hoe zwaar dit is. Moet ik me schuldig voelen? Of is dit wat ze met pech hebben bedoelen? Mag ik rouwen of is dat zo raar, Jullie waren toch mijn kindjes, niks is minder waar! Die rare gezichten en woorden van buiten af, Of juist niks zeggen, dan zijn ze er het snelst van af! Jullie mochten alleen niet groeien en bij ons zijn, Dat is moeilijk en doet zoveel pijn. Niet je eerste boertje horen, Niet je eerste tandje zien doorkomen, Niet je eerste stapje zien zetten, Niet je eerste plasje op een potje, Niet je eerste keer naar school, Niet je eerste . Niets zal voor jou het eerste zijn! Niets zal voor jullie het eerste of laatste zijn, Alleen onze liefde voor jullie zal voor altijd zijn!
Jeetje meid, ook nog zo vlak achter elkaar, ik wens je heel veel sterkte met het verwerken hiervan...
Heel veel sterkte Bengeltje! Wat vreselijk zo dicht op elkaar, het nog een keer meemaken na het eerste drama. Dikke knuffel
nou ik ben woensdag geopereerd omdat me zwangerschapshormoon was gestegen plaats van gedaalt ze wilden toch kijken waar de zwangerschap dan wel zat dus na lang zoeken zat het aan de buitenkant van de eileiders vast gelukkig zijn de eileiders niet beschdigt en zag alles er veder mooi uit en heb dus sinds woensdag tot vrijdag middag in ziekehuis gelegen veel pijn gehad maar gaat redelijk nu
dank julllie wel moet zeggen dat ik er nog veel moeite mee heb en terug denk van ja het is nu echt weg soms lig ik savonds wel even te huilen en vraag ik me eigen af waarom het zo kort op elkaar al 2 keer mis is gegaan