Iemand enig idee waar het zwembad is van de corendon reclame? Dan bedoel ik de laatste reclame waar die ene z'n excuses maakt omdat hij in een eerdere reclame kinderen ettertjes noemde. Het ziet er leuk uit, vandaar.
Oh wow Ik wil daar ook heen!!! Dat ziet er gaaf uit. Zeker niets voor een baby? Nou ja, dan blijft mijn mooie vent maar thuis met mijn cutey-baby BOMMETJE!!!!
Even via Google gezocht. Op hun Facebook staat dat het zwembad niet in hun assortiment zit maar enkel gebruikt is voor hun reclame. Jammer, ik vond het er ook erg leuk uitzien!
Proberen op te zoeken op internet voor je, op hun facebook vragen ook mensen erna maar dit is hun antwoord: Helaas zit het zwembad in de commercial niet in ons aanbod. Het is enkel gebruikt voor de commercial.
Ja de facebook pagina had ik ook al gevonden, dus vandaar dat ik dacht ik probeer het hier. @nijntje5, ik hoor het graag!
Geen idee, maar dit zwembad ziet er ook wel gaaf uit. Ik ben er nog nooit geweest btw. Jungle Avonturen Camping - Aqua Jungle
Er is een site die heet xtremerides.nl Deze reviewen alle zwembaden en pretparken etc met uitgebreide fotoreportages. Wellicht dat dit zwembad daar te vinden is. X
Haha zie het zo voor me Hoop dat iemand er achter komt wil het ook graag weten. Ziet er heel leuk uit.
Volgens mij is het ergens in duitsland aan de kentekens te zien op het plaatje. Kwam wel een heel gaaf zwembad tegen tijdens de zoektocht AQUALAND: Rutschen