We waren binnen de kortste keren al zo aan je gehecht. Plannen maken, en dromen hoe het zou zijn als jij (ons 1e kindje) in oktober geboren zou worden. Maar gister avond, na 7 korte weekjes, is het mis gegaan. Intens verdrietig dat we je verloren hebben, blijven wij nu achter. Wat de toekomst ook brengen mag, we zullen je niet vergeten. Y30
Heel veel sterkte. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 13 feb ook na 7 weken ons wondertje verloren. En inderdaad het is nog zo kort maar je went er zo snel aan en maakt plannen. Het is echt heel moeilijk!!
Jij ook nog veel stekte dan! Denken jullie al weer aan op nieuw proberen? Het valt me op dat veel meiden hier al snel weer mee bezig zijn. Persoonlijk moet ik er nog even niet aan denken, maar wie weet denk ik daar over een paar weken ook al wel heel anders over. Groetjes Y30
Ja wij zijn wel meteen weer begonnen. Als ik mijn normale cyclus weer aanhoud heb ik dit weekend mijn eisprong en aan verschillende dingen te merken is dat ook het geval. Ik merk dat het mij juist helpt om er weer voor te gaan. Maar je moet je hart volgen en als het voor jou nog niet goed voelt dan wacht je nog. Nogmaals veel sterkte!