Welke deo voor mannen is niet antiperspirant?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn vriend heeft een ontstoken zweetklier in zijn oksel. Nu ga ik morgen een afapraak voor hem maken bij de HA want dit is al de 2e keer. Nu ben ik op Google gaan kijken om te kijken of je het ook kan voorkomen.

Dit is mogelijk met oa een deo die niet antiperspirant is.
    Nu gebruikt hij Axe en daar zit het wel in. Ik zoek nu dus iets wat hij kan gebruiken. Prijs maakt niet uit, als het maar een beetje lekker ruikt.

2. ProudMum

Heb een beetje op de sites van de bekende merken gekeken en het zit bijna overal in!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Volgens mij zit het niet in Neutral deoderant.

4. ProudMum

Ga ik straks even kijken naar Neutral!

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wij gebruiken Neutral omdat daar bepaalde stoffen niet inzitten. Weet niet of dat met jouw stoffen te maken heeft. Je zegt dat het lekker moet ruiken maar Neutral bevat geen parfum dus ruik je niet.

6. ProudMum

Het moet een deo zijn waar geen zweetremmer in zit. Tegenwoordig is antitranspirant hetzelfde als antiperspirant las ik. Ik ga straks heel goed zoeken in het schap en vragen aan mijn baas of ik de deo voorraad van mijn vriend mag omruilen.
    Als de ontstoken zweetklier is weggehaald dan mag hij alleen nog maar deo zonder zweetremmers, dan kunnen we er aar beter gelijk mee beginnen toch?

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Volgens mij verkopen ze van die deo's bij de apotheek. Zal wel wat duurder zijn, maar vermits je zegt dat de prijs niet uitmaakt... ;)

8. ProudMum

Ik heb nu de Aluin versie van Sanex gekocht. En dan de sensitive. Kijken of die fijn is gebruik is maar andere tips blijven welkom!

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Er is een speciaal merk...... hmmmm...... even diep graven in mijn hoofd.............. iets van deoleen ofzo?!?!

10. ProudMum

Ik heb de Deoleen-lijn gebeld maar die gaven een erg onduidelijk antwoord... Ja en nee zeiden ze. Maar ik wilde het zeker weten en dus Sanex gebeld LOL.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sanex staat bekend om zijn huidvriendelijke producten. Mijn vader gebruikt de douchegel nu ook omdat hij veel last heeft van zijn huid.

Ik dacht dat ze daar ook maar zelden parfums aan toevoegen. Heel natuurlijk allemaal.

Duimen voor je man dat het helpt! ;)

Deel Deze Pagina