mijn eigen leidinggevende was al naar huis en moest dus overleggen met een leidinggevende van een andere afdeling... Nou, die was er blij mee... als t druk was moest ik blijven... heb gezegd dat het rustig was haha...was best druk, haha,,,, hoop dat het morgen beter gaat, anders blijf ik morgen ook nog thuis..
Aahh, wat zielig voor het beestje, en vervelend voor jou, gecondoleerd! Altijd erg om een huisdier te verliezen, het is toch echt een lief belangrijk maatje! Afgelopen jaar is het bij mijn collega haar hond precies hetzelfde gegaan, zij was toen 12 weken zwanger. Het dier was telkens uitgeput en diarree.. huisarts was op vakantie, vervangers assistente zei kijk het nog maar even aan en bel van de week maar.. maar toen was het al te laat ze kwam thuis en vond hem in een plas bloed, helaas overleden. Vind het heel rot voor je
nou uitslag is binnen er zijn gelukkig geen afwijkingen gevonden aan hart/nieren/lever e.d... ook geen uitwendig letsel (hebben nog een andere hond en die is nogal lomp haha..),,, ook geen gebroken rug/nek.. Wel bloed in borstholte en verhoogde bloedrijkdom in longen.. kortom een longbloeding... nu gaan ze gelukkig uitzoeken hoe dat heeft kunnen gebeuren, als het voorkomen had kunnen worden, heeft de dierenarts een probleem, die rekening word niet betaald...
Langs de ene kant is het fijn om te weten wat er gebeurd is, maar aan de andere kant doet het zo hard pijn he... Wel goed dat ze nog verder gaan onderzoeken hoe het is kunnen gebeuren. Ik zou die rekening ook niet betalen als het voorkomen had kunnen worden! Je hebt gebeld naar de dierenarts dat hij diarree had.