hoi hoi ik zit met een probleem ong een maand geleden vergeten door omstandig heden de rekening te betalen dus was afgesloten kon wel gebeld worden ineens deed mijn simkaart het niet meer heb de rekening betaald en een week later ng niks de kaart deed het ook niet in mijn andere telefoon dus naar telfort winkel gegaan hij zegt dat er nog een rekening openstond vreemd heb daar geen rekening van gehad altijd netjes betaald dus die dag het bedrag ook overgemaakt wat nog openstond dan zou mijn kaart het weer doen dus na 4 dagen weer gebeld het geld was binnen dus zouden ze het weer activeren binnen 48uur kon ik weer bellen naja goed kreeg idd sms dat ik weer kon bellen en smsen kijk ik paar dagen later dat ik het geld wat ik dus betaald heb (wat nog open moest staan) terug op mijn rekening erg raar en een week later krijg ik een sms dat ik nu een rekening heb van 56 euro terwijl ik bijna een maand niet heb kunnen bellen en heb altijd een rekening van ong 30 euro nu probeer ik dus al 3 dagen te bellen naar telfort en moet mijn 06 nummer invoeren dat doe ik zegt ie dat die het nummer niet herkent en of ik al wel lid ben ben al 3 jaar lid van telfort en kom dus niet verder in het menu en krijg dus niemand te spreken
Ik werk niet bij Telfort, maar denk wel dat je ze het beste even een klachtbriefje kunt sturen. Als ze binnen vier weken niet reageren, kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Succes
Ik werk ook niet bij telfort, maar heb er wel een telefoon van. Dit is hun klantenservice nummer, kost wel 30 cent per minuut, helaas. 0900-9596.
Volgens mij komen er in dit soort gevallen "her-aansluitingskosten' bij. Idioot maar waar. Zou even goed je contract nakijken hoe en wat.
mama van ukkie die bel ik dus ook al vanaf donderdag en daar krijg ik in het menu al te horen dat ze dit 06 nummer van mij niet kennen en kan dan niet verder terwijl ik vaker met deze telefoon gebeld heb
pinquin ja dat klopt dat is 10 euro maar ik heb in die paar dagen dat ie aangesloten echt niet voor 56euro gebeld heb 2 smsjes gestuurd nou daar betaal je echt geen 46euro voor
Gewoon even een telecom winkel (zoals de phonehouse, waar ze alle verschillende providers hebben), of nog beter een Telfort winkel, binnen lopen en daar jouw vraag neer leggen.
bij de telfort winkel zeggen ze juist weer dat ik echt moet gaan bellen naar telfort want in de winkel kunnen ze niet in al mijn gegevens kijken
als er 1 provider langs elkaar heen werkt is het telfort wel. ik had een rekening van mijn man vergeten te betalen(meer omdat hij al een tijdje werkloos is) en zijn nummer werd afgesloten,heb de rekening naderhand betaalt,maar kreeg toen een rekening binnen van(hou je vast) 485 euro even te voldoen. na telefonisch EN mail contact kreeg ik te horen dat dit een afkoopsom van het abb betrof,maar dat nu niet meer van toepassing was,daar de rekening betaalt was. heb dit gelukkig ook op de mail staan,dus kan het uitprinten in dien nodig. Ben nu 3 weken verder en de ene keer heb ik een brief en sms dat ik moet betalen en de andere dag dat het niet betaald hoeft te worden. ik heb een klacht via de mail ingediend en ben er echt klaar mee. bij telfort werken de mensen langs elkaar heen. vorige week is het bedrag van 485 afgeschreven en deze week weer terug gestort,heb inmiddels de automatische machtiging van telfort ingetrokken. dus dat jij telfort niet kan volgen....dat snap ik donders goed. volgens mij kan telfort zelf niet eens volgen wat ze allemaal aan het doen zijn. groetjes diana
Als je dan bij het keuzemenu van het telnr. van Telfort niet je nummer invoert? Dus niks invoeren. heb bij orange gewerkt en daar was het zo als je niks invoerde dan werd het 3x gevraagd en dan werd je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker. Je kan volgens mij in plaats van niks in te voeren ook een 0 invoeren.Verder geen ervaring met telfort. In ieder geval succes.
hmmm ok ja heb nu al bijna 3 jaar een abbo daar en nooit problemen gehad en nu pff wordt er gek van er werd ons ook gevraagt wanneer wij het makkelijker vonden dat het geld afgeschreven werd wij dus rond de 15e altijd goedgegaan totdat we na een jaar een nieuwe telefoon kregen van hun omdat we de abbo wouden verlengen (wij hadden dan alleen simonly pakket) ze wouden het steeds eerder afschrijven nu al rond de 30e en net als wij ons geld krijgen paar dagen daarvoor wordt de telefoon afgesloten en wij gebeld van dat dat dus niet kan ja omdat je een nieuwe abbo hebt afgesloten wat bij de nieuwe telefoon zat kun je dat niet meer wijzigen je kunt wel bellen als je die brief krijgt dat het rond de 30e afgesloten wordt dan krijg je soort van uitstel maar wel hoge rekeningen omdat je steeds naar telfort moet bellen