wie werkt er bij telfort en kan me helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

    ik zit met een probleem
    ong een maand geleden vergeten door omstandig heden de rekening te betalen dus was afgesloten kon wel gebeld worden
    ineens deed mijn simkaart het niet meer
    heb de rekening betaald en een week later ng niks
    de kaart deed het ook niet in mijn andere telefoon
    dus naar telfort winkel gegaan hij zegt dat er nog een rekening openstond vreemd heb daar geen rekening van gehad altijd netjes betaald
    dus die dag het bedrag ook overgemaakt wat nog openstond
    dan zou mijn kaart het weer doen dus na 4 dagen weer gebeld het geld was binnen dus zouden ze het weer activeren
    binnen 48uur kon ik weer bellen
    naja goed
    kreeg idd sms dat ik weer kon bellen en smsen
    kijk ik paar dagen later dat ik het geld wat ik dus betaald heb (wat nog open moest staan) terug op mijn rekening erg raar
    en een week later krijg ik een sms dat ik nu een rekening heb van 56 euro:$ terwijl ik bijna een maand niet heb kunnen bellen
    en heb altijd een rekening van ong 30 euro

    nu probeer ik dus al 3 dagen te bellen naar telfort en moet mijn 06 nummer invoeren dat doe ik zegt ie dat die het nummer niet herkent en of ik al wel lid ben ben al 3 jaar lid van telfort
    en kom dus niet verder in het menu en krijg dus niemand te spreken
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik werk niet bij Telfort, maar denk wel dat je ze het beste even een klachtbriefje kunt sturen.

    Als ze binnen vier weken niet reageren, kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie.

    Succes
     
  3. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik werk ook niet bij telfort, maar heb er wel een telefoon van.
    Dit is hun klantenservice nummer, kost wel 30 cent per minuut, helaas.
    0900-9596.
     
  4. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Volgens mij komen er in dit soort gevallen "her-aansluitingskosten' bij.
    Idioot maar waar.

    Zou even goed je contract nakijken hoe en wat.
     
  5. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mama van ukkie die bel ik dus ook al vanaf donderdag en daar krijg ik in het menu al te horen dat ze dit 06 nummer van mij niet kennen en kan dan niet verder
    terwijl ik vaker met deze telefoon gebeld heb
     
  6. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pinquin ja dat klopt dat is 10 euro
    maar ik heb in die paar dagen dat ie aangesloten echt niet voor 56euro gebeld heb 2 smsjes gestuurd nou daar betaal je echt geen 46euro voor
     
  7. mila2008

    mila2008 Bekend lid

    12 jun 2009
    628
    0
    0
    kun je niet online je rekening bekijken?
     
  8. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Gewoon even een telecom winkel (zoals de phonehouse, waar ze alle verschillende providers hebben), of nog beter een Telfort winkel, binnen lopen en daar jouw vraag neer leggen.
     
  9. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    bij de telfort winkel zeggen ze juist weer dat ik echt moet gaan bellen naar telfort want in de winkel kunnen ze niet in al mijn gegevens kijken
     
  10. bouchere

    bouchere Niet meer actief

    als er 1 provider langs elkaar heen werkt is het telfort wel.
    ik had een rekening van mijn man vergeten te betalen(meer omdat hij al een tijdje werkloos is)
    en zijn nummer werd afgesloten,heb de rekening naderhand betaalt,maar kreeg toen een rekening binnen van(hou je vast)
    485 euro even te voldoen.
    na telefonisch EN mail contact kreeg ik te horen dat dit een afkoopsom van het abb betrof,maar dat nu niet meer van toepassing was,daar de rekening betaalt was.
    heb dit gelukkig ook op de mail staan,dus kan het uitprinten in dien nodig.
    Ben nu 3 weken verder en de ene keer heb ik een brief en sms dat ik moet betalen en de andere dag dat het niet betaald hoeft te worden.
    ik heb een klacht via de mail ingediend en ben er echt klaar mee.
    bij telfort werken de mensen langs elkaar heen.
    vorige week is het bedrag van 485 afgeschreven en deze week weer terug gestort,heb inmiddels de automatische machtiging van telfort ingetrokken.
    dus dat jij telfort niet kan volgen....dat snap ik donders goed.
    volgens mij kan telfort zelf niet eens volgen wat ze allemaal aan het doen zijn.

    groetjes
    diana
     
  11. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als je dan bij het keuzemenu van het telnr. van Telfort niet je nummer invoert? Dus niks invoeren. heb bij orange gewerkt en daar was het zo als je niks invoerde dan werd het 3x gevraagd en dan werd je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker. Je kan volgens mij in plaats van niks in te voeren ook een 0 invoeren.Verder geen ervaring met telfort. In ieder geval succes.
     
  12. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hmmm ok

    ja heb nu al bijna 3 jaar een abbo daar en nooit problemen gehad
    en nu pff wordt er gek van

    er werd ons ook gevraagt wanneer wij het makkelijker vonden dat het geld afgeschreven werd wij dus rond de 15e
    altijd goedgegaan totdat we na een jaar een nieuwe telefoon kregen van hun omdat we de abbo wouden verlengen (wij hadden dan alleen simonly pakket)
    ze wouden het steeds eerder afschrijven nu al rond de 30e en net als wij ons geld krijgen paar dagen daarvoor wordt de telefoon afgesloten
    en wij gebeld van dat dat dus niet kan ja omdat je een nieuwe abbo hebt afgesloten wat bij de nieuwe telefoon zat
    kun je dat niet meer wijzigen je kunt wel bellen als je die brief krijgt dat het rond de 30e afgesloten wordt
    dan krijg je soort van uitstel
    maar wel hoge rekeningen omdat je steeds naar telfort moet bellen
     

Deel Deze Pagina