Lieve Lindy* ik heb van oma een heel mooi gedicht gekregen. Luister maar: Ons dochtertje is nu een sterretje ons meisje zo mooi en klein jij zal nu een sterretje zijn Wat schijn je mooi en licht in mijn gedachten zie ik je gezicht Straal maar in de hemel zo goed als je kan zodat wij er van genieten dan Ik hou nog zoveel van jou dat ik jou nooit vergeten zou Mijn meisje, zo mooi en klein iemand als jij kan er nooit meer zijn.
1 augustus - 24 oktober Dag lieve kleine meid. Het is vandaag al weer 12 weken geleden dat je bent geboren. Ik kan mij alles nog herinneren als de dag van gisteren. Ik hoef mijn ogen maar te sluiten en ik zie je kleine lieve gezichtje weer voor me. Ik weet zeker dat niemand je ooit zal vergeten. En dat mag ook niet gebeuren. Ik wil je zo graag laten weten hoeveel wij van je houden en hoe erg we je missen. Je grote zussen hebben het ook nog iedere dag over je, je ben echt hun kleine zusje. Kleine meid, we houden enorm veel van je en zullen altijd aan je blijven denken. Dikke kus........ mama en een dikke knuffel van papa, Joëlle en Dionne
Heel veel sterkte met deze periode! Lindy* 1 jaar een vlindertje en haar broertje/zusje komt op deze wereld! Op jouw verzoek dit topic weer open. Liefs!
Lieve Miranda, ik wil je even laten weten dat ik aan je denk,en aan hoe dubbel dit allemaal moet zijn voor jullie.. Eindelijk is het bijna zover en kunnen jullie je beebje in je armen sluiten.. Lieve Lindy*,pas jij goed op je zusjes? En alweer bijna een jaar geleden dat je een engeltje werd,hopelijk slaan jij en alle andere vlinderkindjes zich er wel doorheen en hebben jullie het heel leuk met alle vriendjes/vriendinnetjes. Wil je mijn meissie een hele dikke knuff geven en zeggen dat ik haar mis.. Ook een hele dikke knuff voor jou lieve Lindy*.. En ook voor je papa en mama en je zusjes...
Miranda, we zijn vorig jaar op dezelfde dag bevallen. Zo oneerlijk, wat voor mij zo'n geweldige dag was omdat ik het mooiste geschenk kreeg, zo was het voor jou de donkerste dag en moest je gelijk al afscheid nemen van Lindy (mooie naam trouwens). Ik zal binnenkort op Robin's verjaardag zeker aan Lindy denken en ik wil jou en de rest van de familie heel veel sterkte wensen!
We kijken zo enorm uit naar de geboorte van dit kleine meisje, maar dat wil dus ook zeggen dat het alweer bijna een jaar geleden is dat Lindy* is geboren. Ik ben nu uitgerekend op de dag dat we vorig jaar te horen hebben gekregen dat Lindy* in mijn buik was overleden. Het is zo dubbel allemaal. We hadden Lindy* zo graag bij ons willen hebben maar dan hadden we dit meisje weer niet gehad. En nu krijgen we heel binnenkort dit prachtige wondertje bij ons en hebben we Lindy* alleen in ons hart. Om gek van te worden. Maar ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen. We zijn straks de trotse ouders van 4 prachtige meiden. Bedankt voor jullie steun.
Het is ook zo dubbel allemaal he, ik herken het zo! En alweer een jaar geleden dat Lindy* bij jullie kwam en weer weg vloog... En straks 4 prachtige dochters, al had het zo anders kunnen zijn he. Ik denk aan jullie en weet zeker dat Lindy* als de beste over haar zusjes en papa en mama waakt. Trouwens, ik heb nooit geweten dat ze is overleden door trombose in de baarmoeder? Spuit je nu antistolling?
Nee, ik moest niet spuiten maar heb bloedverdunners moeten slikken. Hier ben ik vorige week mee gestopt (moest ze slikken tot 36 weken). Ik vond het een heel eng idee om ermee te stoppen, maar volgens de gyn werken ze nog ruim een weekje door.
Welke bloedverdunners zijn dit dan? Mij is namelijk verteld dat je geen bloedverdunners kan slikken tijdens de zwangerschap, alleen spuiten? Ik spuit fraxiparine namelijk maar heb hiervoor marcoumar (fenprocoumon) geslikt. En ze werken nog een weekje door? Dat snap ik ook niet helemaal... Ik wil je niet bezorgd maken hoor, ik vind het alleen zo raar dat jij dan weer iets heel anders verteld krijgt dan ik.
hey meid wil je nog heel veel sterkte wensen... tis zo dubbel allemaal jullie meissie zal voor altijd in jullie hart zijn! alvast heeel veel succes voor de bevalling.
Ik slikte ascal 80 mg. Ik was niet zo'n sterke bloedverdunning nodig (mijn eigen bloedstlling is prima). Ik moest rond de 36 weken stoppen ivm de naderende bevalling. Is niet zo handig als je bloed dan nog zo dun is. Ik was bang dat alle effect van de bloedverdunners direct weg zouden zijn als ik zou stoppen met slikken (dat mijn bloed weer normaal zou worden waardoor misschien weer trombose zou ontstaan). Maar omdat het zo'n lichte mate is kan dit geen kwaad voor de baby. De doorbloeding van placenta en navelstreng zijn uitstekend dus de bloedverdunners hebben hun werk gedaan.
Oh ok dan, gelukkig maar want maakte me een klein beetje zorgen... Je hebt zelf geen trombose gehad zeg maar? Het zal met elke aandoening weer anders zijn. En idd, bloedverdunners zijn niet handig tijdens bevalling. Maar ik moet door blijven spuiten, en zodra de bevalling begint dan stoppen. De spuiten werken maar 12 uur dus vandaar... Hoe voel je je verder? Het moet echt zenuwslopend zijn om te wachten, want je wil je kleine meid NU! Vlieg tijd, vliiieeeg!
Lieve Lindy* Zorg je straks goed voor je mama als jouw zusje geboren gaat worden. Laat dr maar merken dat je dr bij bent. Veel liefs.
Lieve Lindy, Je hebt al prachtige zusje bij gekregen, 4e dochtertje voor Miranda, prachtig gewoon! Waak je goed over haar meis? En gefeliciteerd! Liefs van mij
lieve lindy* van harte gefeliciteerd met jou prachtige zusje dat heb je toch mooi maar even geregeld voor mama en papa nietwaar, wat heb je goed over haar gewaakt en je zult dat ook altijd blijven doen nietwaar voor al je zusjes mama heeft nu kwartet lieve vlinderknuffel voor jou mooi meisje en weet dat je nooit vergeten zult worden groetjes nathalie
Lieve Lindy*, Lieve schat, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je prachtige zus! Leuk he, 4 meiden! Heerlijke drukke boel is dat bij jullie thuis. Hou ze allemaal maar goed in het oog hoor, maar dat doe je natuurlijk al! Dikke vlinderkus voor jou meid!