Het komt steeds dichter bij, 1 augustus. Ik zie er best wel tegen op. Dan is het alweer 1 jaar geleden, soms lijkt het dat het allemaal pas gebeurt is. Het is zo dubbel. We zijn zo ontzettend blij met Laureen maar jou vergeten doen we NOOIT! Het is wel bijzonders om ons kleine schatje al bij ons te hebben terwijl het nog geen jaar gelelden is dat jij geboren bent. Lieve schat ik hoop dat jij ook trots bent op je zusje (en op ons). Dikke kus van ons.
hoi miranda tuurlijk blijft het dubbel jou meisje had ook in een bedje moeten liggen, maar ze is er ook bij en dat weet je ook ze zal altijd bij jullie blijven en jullie zullen altijd 4 prachtige meiden hebben sterkte lieverd en ik hoop dat je ondanks je gemis om lindy* extra zal genieten van laureen en natuurlijk je grote meiden omdat ik echt geloof dat lindy* haar bij jullie heeft gebracht en over haar gewaakt heeft en zal blijven waken jullie zijn lindy* niet vergeten maar zij jullie ook niet ze wacht op jullie en zien jullie aan de andere kant van de regenboogbrug zij speelt ook met haar vriendjes en vriendinnetje tot die tijd dikke knuffel nathalie
Lieve Lindy*, Je zal wel trots zijn op je kleine zusje! Waak je goed over je zusjes en mama&papa? Ze missen je vreselijk. Ik hoop dat je het goed hebt daarboven, bij alle andere vlinderkindjes. En Miranda, gefeliciteerd met je 4e wonder! En ook veel sterkte met de naderende 1 augustus. Lijkt me vreselijk zwaar voor je. Liefs Dayenne
Hier vandaag een enorme kl*te dag. Het is vandaag één jaar geleden dat we te horen kregen dat je overleden was in mijn buik. Morgen is het alweer één jaar geleden dat je geboren bent. Ik kan wel helemaal gek worden. Nu is de spanning van de hele zwangerschap en de bevalling weer over en nu komt de stress van vandaag en morgen weer. Alles loopt zo ontzettend door elkaar heen. Heb al heel veel traantjes gelaten gisteren en vandaag. Morgen gaan we met z'n allen naar je plekje toe met tekeningen van de meiden en een mooie beer van onszelf. Zo blijkt maar weer dat ik dit alles nog lang geen plekje heb gegeven. Niemand die het weten kan hoeveel ik van je hou Niemand die mij troosten kan in mijn verdriet om jou Niemand die begrijpen zal hoe vreselijk ik je mis Niemand die beseffen zal hoe erg die pijn wel is
Lieve Miranda en familie, heel erg veel sterkte meissie,vandaag,morgen en alle andere moeilijke dagen! Ik denk aan jullie! Dikke knuff...
he meis, wat een verdriet...Het is alweer een jaar geleden dat er een wondermooie ster bijaan de hemel kwam. waarom mocht je niet blijven, waarom, zoveel vragen zonder antwoord. Lieve Lindy waak over je mamske die het nu enorm moeilijk heeft, waak over je zusjes en papie. Veel sterkte meid.
Lieverds veel kracht en sterkte gewenst op deze dag... Weet zeker dat Lindy heel dichtbij jullie is vandaag. liefs Rach
hey meis heel veel sterkte de komende dagen het is niet makkelijk en dat zal het waarschijnlijk nooit worden we denken aan jou maar ook natuurlijk aan je man en prachtige meiden knuffel nathalie
Het was een emotionele dag gisteren. Ik heb héél veel tranen laten stromen. We hebben heel veel gepraat over vorig jaar. Over de mooie momenten maar zeker ook over de verdrietige. 's Middags zijn wij samen met mijn ouders naar het plekje van Lindy* geweest. We hebben er een prachtig versierd plekje van gemaakt. Joëlle en Dionne hebben samen alle spulletjes voor Lindy* op het grafje gelegd. Het was wel heel speciaal om Laureen in de maxi cosi bij ons te hebben. Ze zal in de toekomst ook zeker alles over haar 3e grote zus te horen krijgen. Ik hoop dat we nu weer een beetje meer rust in ons hoofd kunnen krijgen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
hey meid ik weet eerlijk gezegd niet goed wat te zeggen maar wil je wel een hele grote knuffel geven nogmaals ook lindy* is bij jullie je heb kwartet zoals ik al eerder zei moet nog wel even zeggen dat laureen sprekend op lindy* lijkt zeg jeetje allebei even mooi en het gezichtje ongelooflijk lieverd kom maar tot rust geniet van al je meiden dikke knuffel nathalie
Een jaar alweer, wat gaat zo'n jaar snel voorbij. Je vraagt je af hoe ze nu zou zijn, he ze eruit zou zien. Sterkte de komende periode
Hier toch nog even een foto van Lindy's* plekje nadat wij allemaal geweest waren. Zoals jullie zien is ze toch verwend op haar "verjaardag".