Wat verschrikkelijk voor jullie! Heel veel sterkte toegewenst! Mijn vriendin heeft dit ook mee gemaakt, 1 april08 ging zij naar het zk omdat de vk geen hartslag kon vinden eenmaal in het zh werd het bevestigd, het kindje was overleden met een zwangerschapsduur van bijna 29 weken. Volgende dag bevallen van een prachtog *jongetje*! Ik zal die dagen nooit vergeten!....snik snik....
Het is alweer 1jaar en 4maand geleden dat je geboren werd. Wat gaat de tijd toch snel. Wat zou je al een grote meid geweest zijn. Misschien kon je dan al lopen Misschien begon je al te brabbelen Misschien............. Dikke kus lieve meid.
Hey klein engeltje. Het gaat hier eindelijk weer een beetje beter. Ookal is het wel weer een vervelende periode met al die feestdagen. Je weet dat we nog steeds iedere dag aan je denken en dat we je missen hè! Een hele dikke kus van ons allemaal.
Nou meisie, het is alweer bijna zover. Nog één weekje en dan is het weer 1 augustus. De tijd gaat zo ongelovelijk snel. Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat jij werd geboren. Ik herinner met het nog allemaal zo ontzettend goed. 't Is net alsof het gisteren was. Je weet vast wel dat het hier heel goed gaat. Ondanks alles denken we nog heel erg vaak aan jou. Ik hoop dat je trots op ons bent. Ook je kleinste zus is geen baby meer hè. Het blijft moeilijk dat we dit allemaal van jou moesten missen. Liefs mama
Voor jou, Gerard en de meiden ook een hele dikke knuffel van ons! Liefs Lisette, Hilbrand, Tymen en Silke!
Hey meis had het topic al eens gelezen zo vandaag weer. en kreeg weer tranen in me ogen. wat een leed is dat toch als je kleintje verliest. wil jullie een hele dikke knuffel geven. liefs sabrina
Hé Miranda, Ik had dit topic nog niet gelezen en kende het verhaal ook niet exact. Heb het net met tranen in mijn ogen zitten lezen. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!