Nou meisie, het is zover. Vandaag is het 2 jaar geleden dat je werd geboren. Maak er met al je vlindervriendjes maar een mooie dag van. We missen je en zullen je nooit vergeten. Dikke kus mama, papa, joëlle,dionne en laureen
lieve miranda en gezin, heel veel sterkte vandaag! ik denk aan jullie! lieve lindy, maak je er een leuke dag van met al je vriendjes en vriendinnetjes daar? en let maar goed op je papa, mama en zusjes! liefs rebbel
Ik schreef het 1 augustus al bij de augustusmama's, maar ik weet niet of Miranda het daar nog leest: Lindy* al weer twee jaar een beschermengeltje. Lieve meid, geef je mama maar een dikke knuffel, dat kan ze vast gebruiken vandaag. En je papa en zusjes natuurlijk ook!
ik heb je verhaal met vele gevoelens gelezen het is nu 2 jaar geleden en ik wens je veel sterkte toe...
Hey kleine meid. We zijn weer terug van vakantie hoor. Heb je onze mooie ballon nog gezien?? Je bent weer goed verwend hè, bloemen, tekeningen een windmolentje allemaal voor jou. We hebben veel aan je gedacht meisie. Dikke kus.
Hey meisie, alweer 3 jaar geleden. Wat gaat de tijd snel zeg. We missen je nog steeds hoor. Heel veel dikke kussen van ons.
miranda, dikke knuffel! wat blijft het moeilijk om jullie kleine meisje te moeten missen! liefs, lauwie
hoi Miranda en familie, Met dit berichtje wil ik laten weten dat ik gisteren aan jullie gedacht heb. Lindy zal nooit vergeten worden. Veel sterkte, ook voor de meiden
Miranda, ik zag net pas dat het topic van Lindy* weer geopend is. Ik heb zondag nog wel even aan jullie gedacht hoor. Het blijft gewoon moeilijk, ookal is het 3 jaar geleden. Ik vind het erg mooi dat jullie Lindy* herdenken met jullie hele gezin. Zo blijft Lindy* altijd bij jullie,in gedachten en in jullie hart.
Morgen hè? alweer 4 jaar geleden... wat gaat de tijd snel. Veel sterkte maar ook hopelijk een heel fijne herinneringsdag morgen!