Ja morgen is het alweer 4 jaar geleden dat Lindy geboren is. Het verdriet is minder maar toch blijven dit moeilijke dagen. Ik weet zeker dat ze iedere dag bij ons is en met ons meeleeft maar ze had er gewoon bij moeten zijn.
lieve Miranda, wat een gekke dag zal dit voor jullie zijn. Het is 4 jaar geleden dat jullie dit vreselijke nieuws hoorde en afscheid moesten nemen van jullie lieve kleine meisje. Ze boft maar dat zo'n lief meisje bij zo'n lieve familie hoort. sterkte !
Lieve miranda, Het missen zal altijd blijven. Weet wel dat jullie lief meisje altijd bij jullie zal zijn. Sterkte meis!
Lieve Miranda en fam. Wat moeilijk moet het zijn voor jullie deze dagen! Het verdriet slijt maar gaat nooit over en in dagen als deze is het extra moeilijk! Heel veel serkte!!
Nou meisie, het is zo ver. Vandaag is het vier jaar geleden. Vier jaar geleden dat jij bent geboren. Wat was je anders al een grote meid geweest. Dan mocht je naar school. Helaas is het allemaal anders gelopen. Maar ik weet zeker dat je al deze leuke dingen samen met Laureen alsnog gaat beleven. We komen je vanmiddag nog even allemaal leuke cadeautjes brengen. Dikke kus van ons allemaal.
Lieve Miranda en familie, 4 Jaar geleden werd jullie mooie engeltje geboren. Helaas mocht ze hier niet blijven, maar ik weet zeker dat ze heel goed op haar zusjes past en er toch een beetje bij is! Dikke knuffel!
Lieve miranda. En je gezin 4 jaar terug is jullie 3e dochter geboren als een engeltje Hele dikke knuf voor jullie allemaal. Op deze vedrietige dag En alle andere dagen dat julie er een nodig hebben
Lieve Miranda en familie. Al weer vier jaar geleden dat jullie dochter Lindy geboren is. Helaas heeft ze nooit bij jullie mogen zijn. Maar in jullie gedachten zal ze altijd blijven leven. Heel veel sterkte voor deze dagen. Dikke knuffel
Lieve Miranda. Jullie hebben Lindy* weer mooie kadootjes gebracht. Een mooie windmolen voor in dr boom. Wij hebben vorige week stil gestaan bij Lindy*. En elke dag denken we nog aan dr. 4 jaar alweer......het lijkt als de dag van gisteren...en toch is het alweer 4 jaar. Dikke knuffel van ons meisie.
wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Mijn schoonzus heeft vorig jaar okt hetzelfde meegemaakt bij 8 maanden zwangerschap. Heel veel sterkte meid, het verdriet zal nooit minder worden, maar ik hoop dat je de kracht hebt om het mooie van het leven te blijven zien