sterkte! Mijn hond is nu 6 weken overleden. inlaten slapen ook uit onderzoek bleek kanker in de longen,. snik mijn maatje is nu voor altijd weg. kan het me gewoon niet voor stellen
Ach meis, had op deze manier niet mijn gelijk willen halen met mijn berichtje, heel erg veel sterkte toegewenst. Weet ook uit eigen ervaring hoe erg het is. Knuffel!!
Lynnes tuurlijk wilde je niet op zo'n manier je gelijk halen, maar omdat ik niet wist waarom ze zo'n bloedtest doen had ik mijn vraagtekens. Toen jullie me verder informeerden zag ik er de logica wel van in maar nooit gedacht aan deze uitkomst. Klarinet, wij hadden dit ook niet verwacht, ja hooguit een paar kiezen eruit en misschien wel een ontsteking eronder maar niet dat zijn hele kaak al weg zou zijn. Voor de rest iedereen bedankt voor het medeleven. Ik voel me nu raar, leeg en incompleet. Groetjes Anita
Dat kan ik me voorstellen. Het lijkt mij ook echt vreselijk om zo'n trouw beestje te moeten verliezen. Maar... 1 ding kun je wel meenemen. Je lieve hondje heeft een geweldig leven bij jullie gehad en ook best nog lang.
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Een hond is de trouwste vriend die er is en jij hebt zeker jou eer en vriendschap bewezen door verder leed voor hem te besparen. Sterkte meis.
Tranen over mijn wangen!! Wij hebben in januari onze kat in moeten slapen die mij door heel veel moeilijke heen heeft geholpen... Wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies!! *knuffel!*