Dag lieve .......

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door BrownEyedGirl, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrownEyedGirl

24 okt 2007
    58
    0
    0
    Limburg
    .....Voordat we goed en wel beseften dat je er was moesten we helaas alweer heel plotseling bij 3 maanden zwangerschap afscheid van je nemen.

We zullen je nooit vergeten en je zal altijd een speciaal plekje in ons hart hebben.....

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sterkte, meisje. Een miskraam met 12 weken, dat verwacht je eigenlijk niet meer.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Sterkte meid... het is zo oneerlijk!

Ik weet zeker dat jullie kindje voor jullie zal blijven zorgen en altijd in jullie hart zal blijven. Weet dat je hier altijd welkom bent om je gevoelens van je af te schrijven.

Mag ik een tip geven? In de vlinderlounge vindt je een hoop vlindermamma's die met dezelfde gevoelens rondlopen als jij en je man hebt. Ik heb zelf gemerkt daar heel veel herkenning en troost te vinden.

Heel veel sterkte meid en neem de tijd voor je herstel (lichamelijk en emotioneel)!

Groetjes,
    Josien

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    heel veel sterkte gewenst, maar ook vooral veel gezondheid en liefde.
    Jullie vlindertje heeft jullie uitgekozen om zijn/haar pappa en mamma te zijn en jullie zullen hem/haar altijd mee dragen in jullie hart...

veel liefs

5. BrownEyedGirl

24 okt 2007
    58
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor alle lieve reacties

ik zie het ook zo dat ...... ons heeft uitgekozen om ons kindje te zijn, helaas hebben we hem of haar niet groot mogen brengen maar vergeten zal hij of zij zeker niet worden,

6. BrownEyedGirl

24 okt 2007
    58
    0
    0
    Limburg
    Ik had het ook bijna niemand verteld wilde het volgende week doen als de 12 weken omwaren maar helaas heeft het niet zo mogen zijn

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat is ook zwaar, want je hebt wel een verlies geleden, maar nog bijna niemand wist ervan! Het is dan moeilijker om steun in je omgeving te vinden. Nogmaals sterkte in deze moeilijke tijd.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heel veel sterkte en kracht wil ik jullie wensen!
    En weet dat je hier altijd terecht kan met je verdriet hoor..

Liefs en een knuff!
    xx

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh wat erg... heel veel sterkte en kom gerust bij ons in de vlinder lounge kletsen als je steun nodig hebt, we zijn er voor je hoor!

[knuf]

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel sterkte!

11. Niet meer actief

Dikke Knuf Naatje

12. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    sterkte meid :(

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Veel sterkte

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hee wijffie we zijn een week verder nu... gaat het een beetje? heb je wel steun?

15. BrownEyedGirl

24 okt 2007
    58
    0
    0
    Limburg
    hey

Nou op zich ging het wel weer goed, totdat ik vandaag op het werk kwam, mijn bedreifsleider die vorige week nog vol begrip zat is opeens 180 graden gedraaid en chanteerde me vandaag dat ik maar tegen alle collega's moest vertellen wat er gebeurd is en zo niet dat kan ik oprotten :(

Want het was slecht voor de sfeer dat anderen het niet wisten zei hij, dus ik ben op het moment helemaal over de rooie want ik vind dat ze geen respect hebben het is toch zeker mijn eigen keus of ik het andere vertel ja of nee.

Deel Deze Pagina