.....Voordat we goed en wel beseften dat je er was moesten we helaas alweer heel plotseling bij 3 maanden zwangerschap afscheid van je nemen. We zullen je nooit vergeten en je zal altijd een speciaal plekje in ons hart hebben.....
Sterkte meid... het is zo oneerlijk! Ik weet zeker dat jullie kindje voor jullie zal blijven zorgen en altijd in jullie hart zal blijven. Weet dat je hier altijd welkom bent om je gevoelens van je af te schrijven. Mag ik een tip geven? In de vlinderlounge vindt je een hoop vlindermamma's die met dezelfde gevoelens rondlopen als jij en je man hebt. Ik heb zelf gemerkt daar heel veel herkenning en troost te vinden. Heel veel sterkte meid en neem de tijd voor je herstel (lichamelijk en emotioneel)! Groetjes, Josien
heel veel sterkte gewenst, maar ook vooral veel gezondheid en liefde. Jullie vlindertje heeft jullie uitgekozen om zijn/haar pappa en mamma te zijn en jullie zullen hem/haar altijd mee dragen in jullie hart... veel liefs
Bedankt voor alle lieve reacties ik zie het ook zo dat ...... ons heeft uitgekozen om ons kindje te zijn, helaas hebben we hem of haar niet groot mogen brengen maar vergeten zal hij of zij zeker niet worden,
Ik had het ook bijna niemand verteld wilde het volgende week doen als de 12 weken omwaren maar helaas heeft het niet zo mogen zijn
Dat is ook zwaar, want je hebt wel een verlies geleden, maar nog bijna niemand wist ervan! Het is dan moeilijker om steun in je omgeving te vinden. Nogmaals sterkte in deze moeilijke tijd.
Heel veel sterkte en kracht wil ik jullie wensen! En weet dat je hier altijd terecht kan met je verdriet hoor.. Liefs en een knuff! xx
oh wat erg... heel veel sterkte en kom gerust bij ons in de vlinder lounge kletsen als je steun nodig hebt, we zijn er voor je hoor! [knuf]
hey Nou op zich ging het wel weer goed, totdat ik vandaag op het werk kwam, mijn bedreifsleider die vorige week nog vol begrip zat is opeens 180 graden gedraaid en chanteerde me vandaag dat ik maar tegen alle collega's moest vertellen wat er gebeurd is en zo niet dat kan ik oprotten Want het was slecht voor de sfeer dat anderen het niet wisten zei hij, dus ik ben op het moment helemaal over de rooie want ik vind dat ze geen respect hebben het is toch zeker mijn eigen keus of ik het andere vertel ja of nee.