Tot gisteren zat ik nog volop op een roze wolk. Het ging allemaal goed. Had nog steeds de syptomen die er in het begin bij horen pijnlijke borsten, ontzettend moe, moeilijk naar toilet, soms wat misselijk. Maar toen ik naar de wc ging was die roze wolk snel voorbij. BIj het afvegen zat er bloed aan het papier. Heb toen meteen de Vk gebeld en zij heeft geregeld dat ik gisteren nog naar het ziekenhuis kon voor een echo. Een echo via de buik ging niet dus toen inwendig en waar ik al zo bang voor was bleek werkelijkheid......ons lieve kleine wondertje had geen kloppend hartje meer. De miskraam moet nu nog verder op gang komen. We moeten afscheid nemen van ons kleintje waar we zo naar uit keken en zo intens gelukkig mee waren. Ondanks dat je pas 9 weken was was je al zo onzettend geliefd. Wat doet dit toch ontzettend veel pijn. We zullen je zo missen xxxx Dag lief klein vlindertje*
Heel veel sterkte...en ookal was jullie kindje ''maar'' 9 weken....het zullen weken zijn die je nooit meer vergeet, en die je een plekje moet zien te geven...want het heeft voor jullie veel te kort geduurd. Neem je tijd, laat je niets wijsmaken door buitenstaanders....jij weet wat je voelt en neem dat serieus! Heel veel sterkte!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties en medeleven. Na een zwaar weekend met heel veel zware buikkrampen is gisterenavond het vruchtzakje en vruchtje eruit gekomen. Nogmaals bedankt!