Dag na curettage negatieve zwangerschapstest

Discussie in 'Miskraam' gestart door Denise00, 22 mei 2024.

  1. Denise00

    Denise00 Actief lid

    20 nov 2022
    191
    154
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraagje. Het gaat waarschijnlijk een heel lang verhaal worden sorry alvast.
    Na 1.5 jaar proberen kwamen we er op woensdag 6 maart achter dat wij zwanger waren ❤️
    De eerste echo hadden wij op 26 maart en toen dacht ze dat ik minder ver was. De tweede echo hadden we op 4 april en zijn er toen achter gekomen dat het vruchtje maar een paar mm gegroeid was en geen hartje had.
    11 april naar de gynaecoloog en hier kreeg ik pillen om de miskraam op te wekken. Deze heb ik zondag 14 april genomen waarna het bloedverlies snel op gang kwam. Donderdag 18 april een hevige bloeding gehad en hierdoor met spoed naar het ziekenhuis moeten gaan. Het vruchtzakje zat er nog en mijn ijzer was nog goed dus een week afwachten.
    Donderdag 25 april terug naar het ziekenhuis en het vruchtzakje zat er nog steeds, nog een keer pillen meegekregen maar deze deden eigenlijk niks. Op maandag 29 april weer een hevige bloeding.
    Maandag 13 mei terug naar het ziekenhuis en de vruchtzakje zat er nog steeds in, ook had ik al van 14 april bloedverlies wat aan bleef houden, hierdoor heb ik toch gekozen ik voor een curettage want na 5 weken bloeden en er aan herinnerd worden was ik er wel een beetje klaar mee. Gisteren 21 mei heb ik deze curettage gehad.
    Ik had gisteren wat krampjes en bloedverlies maar vandaag nergens last van. Een beetje lichtroze op het toiletpapier maar dat was het ook. Net een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Nu is mijn vraag kan dat zo snel na een curettage en betekend dit dat mijn cyclus weer op gang aan het komen is?
     
  2. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.813
    2.978
    113
    Vrouw
    Hee meid,
    Wat verdrietig allemaal. Helaas heb ik een beetje het zelfde pad bewandelt plus dat ik 2 weken laten nog een infectie heb gekregen waardoor ik in het ziekenhuis terecht kwam. Het is heel verschillend wanneer een cyclus weer op gang komt. Helaas gebeurt er bij mij nog vrij weinig. Nu ruim 4 weken na curettage en nog niet ongesteld geworden ook…
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.938
    5.642
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig en wat vervelend van de lange nasleep. Ik heb het 2x meegemaakt en beide keren was het verloop anders. Bij de 1e keer had ik vrijwel direct erna weer een cyclus (met een week/2 weken). Bij de 2e keer heeft het ruim 10 weken geduurd voor mijn cyclus weer opgang kwam. Doorgaans duurt het gemiddeld wel een week of 6. Je lichaam heeft weer even tijd nodig om te resetten.

    Veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina