wie helpt me! na 3 minuten een vaag streepje, na 5 minuten voor mij een lichte streep. heel moeilijk op de foto te krijgen. ik zit 15 dagen na de eisprong momenteel, eerste ronde clomid aangeslagen. vind t moeilijk omdat ie niet knalt. maar lees hier altijd streep is streep. kv 2 voor 5 trouwens. vind hem in het echt duidelijker, maar wil hem toch plaatsen.. genomen met de iphone, gemailt naar mn email.. op de iphone is ie duidelijk zichtbaar maar in de mail dan weer niet?
ik weet niet hoe andere dat doen, maar ik krijg een heel klein fotootje.. op mijn pc zie ik het streepje, hier weer niet..
Ik zie hem ook hoor....maar idd een erg klein fototje. Meis het kan nog gaan knallen miss maak je gewoon wat langzamer hcg aan. Maar hoe dan ook ik zie hem
Je ziet wel heel licht een streepje hoor. Hoef je niet te hard voor te turen. Voorzichtig gefeliciteerd, duim dat die over enkele dagen veel duidelijker is. Veel succes!
Ik zie hem ook als ik inzoom met de ipad, wel heel licht, maar er is iets! Edit: op de donkere foto in je album is ie niet te missen.. Spannend!!
Ik zie ook wel eens treepje maar is die in t echt echt roze? Hij lijkt nl wat grijs, maar dat kan ook aan mn monitir liggen. Spannend
Bedankt dames ! Volgens mij is ie wel roze hoor, wat zou grijs betekenen dan? Dit is dag 2 dat ik zo'n test heb.. Zou wel toeval zijn ook.. Hij is al duidelijker als gister ..
Hej Muntje, Ik zie ook een streepje! Weet je zeker dat je 15 dagen geleden je eisprong hebt gehad? Door clomid kunnen je eitjes namelijk verder groeien dan 'normaal', dat is een bekende bijwerking van clomid. Ik weet niet of je gevolgd bent met follikelmetingen? Want bij mij sprongen de eitjes pas met 25mm, terwijl een eitje bij iemand zonder clomid al bij 18mm kan springen. Dus heel misschien heb je je eisprong later gehad dan je dacht en dat kan misschien de reden zijn dat je testje nog zo licht is. Máár ik zie wel een streepje, hoop voor je dat ie de komende dagen lekker donker wordt! Een voorzichtige gefeliciteerd van mijn
Wauw voorzichtig gefeliciteerd meid, grijs streepje is meestal tot vaak helaas een voorgedrukt vals streepje is mij verteld..
Hoi paniekertje, Ja eigenlijk weet ik het heel zeker, dinsdag was ie al 20 mm en zaterdags echt pijn gevoeld , dus denk dat ie ook ongeveer 25 mm is geweest. Bedankt voor de reacties!