Wie heeft ervaring met uiterst gevoelig zwangerschapstesten 10 mUI/ml (dipstick) van Zwanger&Kids? Dus niet die normale dipstick. Thanks!
Ik heb ze wel gebruikt. Toen ik zwanger was, had ik er 5 dagen voor nod wel al een streep op, dus ze zijn wel gevoelig. Maar de midstreams (ook van Z&K), waren op dat moment net wat duidelijker al. De midstreams zijn dus mijn favoriet. Beide zijn bij mij omowit bij niet zwanger.
Ik heb ze nu ook, kreeg ze gratis bij ovulatietesten. Al wel vaak een streepje gehad, wat niets was. Ook vandaag weer een streep te zien maar ik vertrouw ze niet helemaal. Ik wacht dus nog even af.
Grijs, kwam wel gelijk na paar seconde. Ben zelf een goeie tuurder dus ik zag het meteen. Ik ga over paardagen weer testen. We hebben maar 1x onveilig gedaan, maar wel 1 dag voor mij eisprong. Als het raak is, is hij/zei natuurlijk welkom. Spannend zeg 💕😅
Ja ik zie hem idd! Al een nieuw testje gedaan? Ik heb dus al eerder een duidelijke streep gehad wat niets was. Ik had deze afgelopen week, streepje kwam na 5 min ongeveer op. Morgen opnieuw testen
Getest, ik snap er geen bal van? Wat voor stomme testen zijn het he? Mijn stepen zijn gewoon (duidelijk) aanwezig, zelfs ietsje roze Streep loop niet op, de duidelijkheid van de streep wordt ook niet minder? Volgens mij zijn deze testen, zoo gaar en nep! Ik ga wel vrijdag weer testen, maar dan natuurlijk niet met z&k! Die zijn gewoon 3x niks 😂.