We gaan binnenkort kamperen en hebben onze luchtbedden getest, zijn van die goedkope van intex. Maar nu zijn er dus 3 lek... elk jaar weer nieuwe kopen vind ik een beetje zonde (dit is niet de eerste keer dat er luchtbedden lek gaan ) Welke kwalitatief betere luchtbedden of matjes hebben jullie en wat is de prijs ongeveer? Wij kopen graag spullen bij decathlon, redelijke kwaliteit voor een redelijk lage prijs, maar de reviews van die matjes zijn niet zo heel goed.
wij hebben zelf opblaasbare matjes van lafuma. gekocht bij obelink. deze liggen prima. we hebben ze in de caravan en vouwwagen gebruikt. vorig jaar zomer in spanje opgeblazen en afgelopen juli waren ze nog steeds hard.
Lees toch ook dat mensen niet helemaal lekker liggen op zo'n matje. En je moet ze opgepompt bewaren? Dat is voor ons niet echt handig (hebben een tent). Ik vrees dat het toch weer luchtbedden van Intex worden
Van Safarica. Verkopen ze iig bij de Wit in Schijndel. Die liggen lekker, hebben het bij ons 8 jaar volgehouden. IN tegenstelling tot de Intex luchtbedden, die zijn na een jaar al lek.
Wij hebben deze: De Waard De Loet - Slaapmatten - Vrijbuiter Liggen echt 10 x beter dan een luchtbed.
Wij hebben van die stretchers. Nog niet uitgeprobeerd, dit jaar lagen we op luchtbedjes omdat de jongste snachts bij ons ligt.. Thuis lagen de stretchers iniedergeval prima. Zelf heb ik er nog een foam matras bij gekocht ivm rug en nek problemen
Die Intex bedden kan je ook bij de Action kopen, wij hebben ze nu al ruim 3 jaar en ze doen het nog steeds. Ik persoonlijk vind ze niet fijn liggen maar ik hou sowieso niet van slapen op opblaas bedden ( ik ben een zeikerd met bedden ) Maar mijn man en kinderen vinden toch die Intex bedden heel fijn. Wij hebben 4 1 persoons bedden ( zelfopblazen ) en een 2 persoons bed die zichzelf op kan blazen.
Ja heb ze gister ook weer bij de Action gehaald . Wij vinden ze prima liggen. Als ik dure matjes haal is dat hetzelfde bedrag als 20 jaar elk jaar een nieuw intex luchtbed kopen . Is een beetje kort dag nu, wil best eens naar matjes kijken en even uitproberen. Ben alleen bang dat het ons niet bevalt en dat we dan veel geld kwijt zijn voor iets dat niet bevalt. En die intex bevalt prima, alleen zo snel lek! Oh wacht die zijn inmiddels ook wel 3 jaar oud besef ik nu. Vorig jaar niet weggeweest omdat mijn man ziek was, jaar ervoor bewust in Nederland gebleven, dus laatste keer kamperen was in 2013
wij vinden ze wel fijn liggen. je kan ze leeg laten lopen en dan oprollen en in een zak doen net zoals een slaapzak