Aah, ja zo ligt mijn zoontje ook het liefst, zo schattig. Dan gewoon uithouden en pyama aan doen hoor en de puckababy alleen Savonds aandoen. Blijkbaar heeft ze daar dan behoefte aan. Uiteindijk moet je de puckababy ook weer af gaan bouwen, dus als het niet hoeft, dan zal ik hem ook niet aan doen. Ja idd. En dan wel om 17.00 120?
Ja het is wel wat je zegt je moet het natuurlijk ook afbouwen dus misschien niet z'n gek idee om dat ding voor de nacht gewoon uit te houden als ze het dan niet nodig heeft.. Ze is vandaag en gisteren overdag wel veel meer huilerig en wakker! Vandaag heb ik m'n moeder die langs komt zodat ik even kan bijslapen want de kleine is gewoon bijna de hele middag wakker!! Flesje heeft ze op en normaal slaapt ze dan als een roosje maar nu niet.. Zou ze d'r avond huilmomentjes verplaatst hebben naar overdag..? Als ze zo klein zijn lees ik overal dat ze niet langer dan 60minuten per keer wakker 'mogen/kunnen' zijn.. Maar daar gaat ze echt dik overheen.. Begin van de avond krijgt ze weer gewoon 100ml (90 + 3 schepjes). Dit is toch genoeg voor d'r. Gisteren ging er met moeite 110 in die laatste 10 had ze eigenlijk niet nodig gehad. En eergisteren kreeg ze maar 80 op.. Vanavond krijgt ze dan rond 23:00 uur 130ml (120 + 4 schepjes) flesje en kijken we wat ze er dan van opdrinkt..
Zou zo maar kunnen dat ze deze verplaatst heeft. Vervelend, maar ze moet toch haar prikkels kwijt en dan beter overdag dan Savonds. Wellicht is ze ook wat onrustig, omdat ze onrustiger heeft geslapen vannacht. Wat je leest zijn richtlijnen hoor. De een is langer wakker dan de ander. het kan ook zijn dat ze even te vermoeid is nu en zo over haar slaap heen is. Voor haar veranderd er natuurlijk ook het een en ander en dat is voor zo'n kleintje een beet impact en daar moet ze ook gewoon even aan wennen