Dan heb je zeker jeugdpuistjes sorry grapje Sommige dingen werken voor mij wel hoor. Ik heb een paar jaar met open huid op mijn handen gelopen en veel crèmes geprobeerd die allemaal niet werkten. Nu heb ik crème van yes toe carrots en mijn handen zijn gewoon genezen. Ook werkt veel billenzalf voor babys (zinkzalf dan) heel goed tegen puistjes.
Google eens op Paula's choice of uncover skincare Die producten zijn parfumvrij en alcoholvrij en vol met goede werkzame ingrediënten die nooit in een potje zullen zitten
AMEN!! Ik gebruik ook alles van Uncover, geweldig spul! En ook ik gebruik iedere dag spf30 of hoger. Ik ben Jetske Ultee eeuwig dankbaar!
En inderdaad, wat MissMac zegt .NOOIT een potje! NOOIT! En echt, NOOIT parfum. dat hoort simpelweg niet in een crème! Dat is puur om het lekker te laten ruiken, dat werkt op de zintuigen en op je stemming. Lekker ruiken=kopen. Maar het brengt schade toe aan je huid. Daarbij ook, hoe mooier het potje, flesje, flaconnetje . Allemaal om te verkopen. Maar het gaat om de inhoud, en die is meestal niet goed, omdat het gewoon niet doet wat het beloofd, omdat er niks nuttigs in zit. O trouwens, Miss Mac . welke spf gebruik jij? Ik gebruik nu die van Uncover, de spf 30, die voor mijn gezicht. Heb ook haar Suncover in huis, die is ook erg prettig trouwens. En heel zuinig in gebruik!
Ik vind het ook vrij prijzig ja. Ik heb oog creme van kruidvat eigen merk, gezichts creme tja, dit moment van neutral omdat die in het kerstpakket zat van vriendlief En facewash van garnier toevallig, dat wisselt ook elke keer.
tsja het spijt me zeer maar ik gebruik de estee lauder avanced night repair en ook al is ie duur, werkt het echt super goed fijne lijntjes verdwijnen, ik heb lang niet zoceel pukkels, minder droge plekjes en een stralende huid (ook nog als ik 's ochtends mn gezicht gewassen heb) en daarbij is het wel heel toevallig dat die jetske alles afkraakt behalve haar eigen huidverzorgingslijn.. nee duur is niet altijd beter, maar het is niet waar dat het allemaal onzin is
Nee hoor, ze prijst ook de goedkope oil of olaz 7 parfumvrij aan, en THE body shop aloë vera lijn en zelf producten van concurrent Paula Begoun! Ze heeft veel voorbeelden op haar website van goedkope goede producten die niet van haar zijn. Dat estee lauder serum zit ook alcohol en parfum in en werkt met een pipetje waardoor er telkens lucht bij komt als je het opendraait en daardoor de goede stoffen vervliegen, dat is gewoon een feit, zelfde als dat creme in potjes hun werking verliezen en het onhygiënisch is. Ik heb dat serum ook gehad evenals het even skintone illuminator serum maar bij mij helpt het niks. Ook crèmes van Dior en Chanel waren bij mij weggegooid geld. Wat jetske ook aanraad bij een droge huid zijn bijv een nachtje vaseline of lanette creme (4) van de apotheek. Ook parfumvrij en lanettecreme is een prima basiscreme en dat voor dat geld
dat is allemaal leuk en aardig, maar bij mij werkt het dus wel er zit ook maar erg weinig parfum in en een "vette" alcohol. als ik vaseline op mn gezicht smeer heb ik meteen pukkels.. maargoed het gaat me niet om een welles/nietes.. ik wil alleen maar zeggen dat niet alle duurdere huidverzorging onzin is
Ik heb 1 keer vaseline op mijn gezicht gehad snachts, mijn god wat een ellende Heb nog nooit pukkels gehad, maar toen wel. En niet wat verstopte porietjes, maar gewoon dikke pukkels! Doe mij maar mijn gewone zonnebrand creme factor 30..
Ik gebruik biodermal voor de vochtarme huid en die werkt heel fijn... Maar die is dus blijkbaar niet goed?
Het kan natuurlijk zijn dat dit serum geschikt is voor je huid. Het is zeker niet zo dat alle dure verzorgingsproducten niet goed zijn. Waar er ook om gaat is dat zeer vaak betalen we onnodig veel te veel voor de verzorgingsproducten terwijl er zeer goede en veel goedkopere alternatieven op de markt bestaan. Ik denk dat als je even zoekt vind je een serum dat vergelijkbaar is met dat van EL maar veel goedkoper en misschien nog beter (denkt bv aan flesje met een pompje ipv flesje met een pipet ). Op webside van Paula's Choice kan je een test vinden van aantal serums. Serum dat als de beste beoordeeld wordt kost ongeveer 36 Het duurste serum in deze test koste "alleen maar" 220 Hier kan je lezen over deze test: Beoordeling van serums voor Paula's Choice Europe door Paula en haar team - Expert Advice | Paula's Choice Op de webside van Jetske was een flimpje van Tros Radar te zien over de anti aging crèmes. Op gegeven moment kwamen er twee oogcrèmes in het beeld: Lancome en L'Oréal. Het blijkt dat ze allebei uit dezelfde fabriek komen en veel goedkopere L'Oréal eigenlijk beter en huidsvriendelijker is.
Mee eens! Jetske Ultee is een cosmetisch onderzoeksarts, welke op haar site/blog ook heel duidelijk andere merken aangeeft die goed zijn. Dus dat zij alles afkraakt behalve haar eigen product, dat is absoluut niet waar. Ze is gewoon heel duidelijk, de merken die ingrediënten gebruiken die niet goed zijn voor je huid, daar zegt ze wat van. Je huid is je grootste orgaan en gevoelig voor alle invloeden van buitenaf. Je wordt door de cosmetische wereld gek gemaakt door alles wat goed zou zijn om er maar jonger uit te zien of rimpels tegen te gaan. Voor die verkeerde ingrediënten waarschuwt Ultee, en geeft hierbij als advies dat je de ingrediënten van een product kritisch moet bekijken. Het werkt alleen als er een juist percentage werkzame stoffen inzit, anders doet het niets. Inmiddels is Ultee begonnen met het produceren van een eigen lijn foundation, concealer en ik geloof poeder. Maar omdat dit nog niet klaar is, gaf ze alvast tips wat ook goede foundations zijn. En dankzij die tips heb ik nu ook een fijne en goede foundation. Wat zij doet, is gezonde concurrentie!
Ik heb alles van Olaz, roze fles fluid voor overdag, nachtcreme en de gewone olaz melk tonic reinigingsgel en oogmakeup remouver
Bedankt voor het antwoorden. Aan neutral zat ik toevallig ook aan te denken, omdat ik nu al de neutral reinigings gel gebruik . Van de week wil ik ook eens langs de de tuinen voor advies. Blijft moeilijk om te kiezen, zeker met al die verschillende adviezen.
Graag gedaan. Ja klopt hoor, het is zo moeilijk. Ik heb toevallig een proefmonster van clinque net op mijn gezicht gesmeerd. Het voelt droog aan en trekken dat het doet! Ik vind die gezichtscreme van neutral heel fijn. Heb ook ineens een stuk minder puistjes met die van neutral.... Is die reinigingsgel van neutral ook zo fijn?
Clinique claimt dermatologisch getest te zijn, maar dat mag je er al opzetten als je dit bij slechts een paar personen doet. Ik heb in het verleden ook Clinique gebruikt en herken wat je zegt. Dit komt omdat Clinique wel degelijk irriterende bestanddelen in haar crèmes/reinigers enz doet. Ik geloof dat er wel een crème van clinique is die wel voldoet, maar ben even de naam kwijt Wel proefmonster heb je? Op de site van Jetske Ultee vind je ook bepaalde producten van Neutral, misschien kun je daar eens kijken.