Dag of nacht?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loeki2, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe laat begon je bevalling?

1. tussen 0.00 uur en 6.00 uur

2. tussen 6.00 uur en 12.00 uur

3. tussen 12.00 uur en 18.00 uur

4. tussen 18.00 uur en 24.00 uur.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natas81

natas81 Lid

9 mrt 2007
    22
    0
    0
    Om 5 uur braken mijn vliezen en om 13:39 werd mijn zoontje geboren

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Precies om 12 uur 's nachts braken mijn vliezen en om 10 voor 4 's nachts had ik mijn zoontje in mijn armen.

liefs, misspuma

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    hier brak mijn vruchtwater om kwart voor 4 snachts,
    daarna rommelde het al snel... ik vind dit toch wel het begin.ookal is ze met de keizersnede gehaald.

groetjes

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    he natas we gaan gelijk op...
    ze verschillen precies een uur....
    britt is om 14.39 geboren.

5. natas81

natas81 Lid

9 mrt 2007
    22
    0
    0
    Hey Jantina

Dat is leuk zeg.
    Hoe is jou bevalling gegaan is het een beetje meegevallen?
    Leuke foto wat een lief kindje.

Groetjes Natas

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mijn weeën zijn 's middags begonnen (om 3 uur ongeveer, meteen nadat ik de slijmprop verloor) en Rick is om 03.33 uur die nacht geboren.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Bij lisa was ik gestript om 17 uur op donderdag. op vrijdag 13.00 kreeg ik weeen om de 15 minuten.
    om 04.00 uur (vrijdag op zaterdag nacht dus) braken mijn vliezen en om 7.32 uur is Lisa geboren.

Bij Tim braken om 1.50 uur de vliezen en om 2.50 uur begonnen de weeen , om 4.46 uur is Tim geboren.

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    he natas....

Britt is tewereld gekomen via een keizersnede;)
    Ze heeft mijn hele zwangerschap in stuit gelegen.
    Ik heb een draaipoging geprobeerd maar madam
    had daar totaal geen zin in.
    Ze zou gepland staan voor 4 april, maar zondag nacht 2 april braken mijn vliezen dus moet gelijk naar het ziekenhuis omdat ze nog niet ingedaald was. Ik zag vresselijk tegen keizersnede op, en dan vooral de ruggenprik.... Maar het is mij allemaal 100% meegevallen, met britt gaat het super en mijn herste is buiten gewoon...
    zwaar tillen doe ik nog niet, en ver lopen valt ook nog niet mee maar dat komt wel weer!
    Alles op zijn tijd niet meer.
    En daar bij jou?.... is het ook allemaal voorspoedig gegaan?

Groetjes jantina.

9. natas81

natas81 Lid

9 mrt 2007
    22
    0
    0
    Hoi Jantina

Ook toevallig ik was uitgerekend op 4 april.

Nou hier mijn lange verhaal

Zondag om 5 uur braken mijn vliezen twee uur later kwam de vk die luisterde naar zijn hartslag was niet goed want het werd zwakker moest dus naar het ziekenhuis en aan de ctg echt een slechte ervaring daar ze waren bezig met de verhuizing van de verloskamers dus kwamen ze bijna niet kijken anders hadden ze wel gezien dat ik veel pijn had.
    Ik denk dat ik pas 4 of 5 uur later een spuitje in mijn been kreeg maar dat hielp niet ik was ontzettend moe kon de buik en rugweeen niet opvangen. Een uur later kreeg ik persdrang maar mocht nog niet meepersen er werd een arts bijgehaald die keek even en zei gelijk we zetten de pomp erop want dit gaat te lang duren hij de pomp erop gezet en ik moest persen kreeg geen tijd om even bij te komen want zelfs als ik geen wee had moest ik meepersen van hem :evil: . Toen was het hoofdje eruit maar de rest kon er niet uit heb een smal bekken dus tilde ze mijn benen op en weer naar beneden om zo de schouders eruit te krijgen ze hebben nog lopen duwen op mijn buik op dat moment lijkt het wel of je uit elkaar scheurt. Na een hoop getrek en geduw werd hij om 13:39 geboren ze legde hem op mijn buik hij huilde niet en zag blauw, dan schrik je wel dus ik gelijk over hem heen wrijven het duurde nog even maar begon toch te huilen oh wat was ik blij dat ik hem eindelijk kon vasthouden. Hij moest die nacht nog in de couveuse vanwege onregelmatige ademhaling de volgende ochtend mocht hij er uit maar we moesten nog een dagje blijven om te kijken of het goed ging.
    De volgende ochtend mochten we gelukkig naar huis en het gaat nu hartstikke goed met het kleine mannetje.

Groetjes Natas

10. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Pfff das ook niet niks natas:S,
    maar gelukkig gaat nu alles goed meid!
    Ik moes ook 4 dagen in het zieknhuis blijven maar
    was ook super blij toen ik tehoren kreeg dat ik lekker met mijn kleine meid naar huis kon!
    het maakte me erg emotioneel, maar dit waren me laatste tranen vast niet;)

Fijne avond
    groetjes jantina

Deel Deze Pagina