Dag overtijd en gisteren negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tess1982, Jul 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess1982

Tess1982 Lid

Jul 26, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren had ik ongesteld moeten worden en heb die dag ook een test van het kruidvat gedaan. Deze was negatief. Wel heb ik al 2 weken menstruatiepijn, rugpijn, moe. Soms heb ik honger, dan gaan we eten en dan krijg ik niet veel weg. Last van mijn darmen, maar geen pijnlijke borsten. Wie klinkt dit bekend? Groetjes

2. nani1234

nani1234 Actief lid

Jul 18, 2014
    237
    11
    18
    kan beide kanten op. Zwanger of ongi worden.
    Helaas moet je afwachten. test anders morgen nog een keer...
    Kan zijn dat eisprong later was dan anders...

Duim voor je!:D

3. Dutchie

Dutchie Lid

Jul 21, 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mij hetzelfde verhaal. Gisteren ongesteld moeten worden maar alleen maar menstruatie krampen. Ook getest gisteren: negatief. Wel bruine afscheiding maar die heb ik al een week voor mijn NOD. Alleen sinds gisteren donkerder geworden. En mijn darmen gaan ook tekeer. Verder geen klachten. Morgen maar opnieuw testen als mijn ongesteldheid uitblijft.

Succes en hoop voor je dat zwanger bent

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang ben je al gestopt met de pil en weet je wanneer je eisprong hebt gehad?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dit dus.

6. Tess1982

Tess1982 Lid

Jul 26, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongesteld gelukkig, laatste cyclussen waren 26 dagen, nu 2 dagen overtijd..ff afwachten..jij ook succes dutchie...nog getest?
    Ik ga morgen testen als ongesteldheid weg blijft..groetjes

7. Dutchie

Dutchie Lid

Jul 21, 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag ongesteld geworden. Daarvoor ook test gedaan en dus negatief. Weet nu wel waar ik aan toe ben, die onzekerheid vind ik maar niks. Hopelijk heb jij meer geluk!! Succes !!!! Groetjes

Share This Page