Hallo dames, Ik heb bij mijn miskraam op 30 oktober (vermoedelijk) het vruchtje verloren, ik was toen ongeveer 6 weken en 2 dagen zwanger. Op 3 november werd de miskraam bevestigd door een echo, het bloedverlies was toen ook klaar. Afgelopen dinsdag had ik nog een heel licht streepje op de test maar vanmorgen was hij echt wit. Hoe zit het dan nu met de eisprong? Kan het eitje al groeien als er nog een lage dosis hcg aanwezig is? ik ben gewoon benieuwd wanneer ik ongeveer weer een eisprong en menstruatie kan verwachten en hoop dat iemand hier me er iets meer over kan vertellen!
wat erg voor je dat je dat hebt moeten mee maken. Ik ben er geen expert in maar zo ver ik weet zal eerst het HCG helemaal uit je lichaam moeten zijn voor dat er weer een kans is op een "normale" cyclus. Verder ligt het er aan hoe je lichaam dit oppakt. Sommige dames hebben gelijk weer een mooie cyclus, bij andere is het door de war. dat zal even afwachten zijn. Ik duim in ieder geval voor je
Thanks! Dat afwachten is toch altijd zo vervelend hé.. maar goed, kan er verder weinig aan veranderen!
Ik heb in september een miskraam gehad met 6 weken zwangerschap. Mijn cyclus daarna duurde ongeveer 12 dagen langer dan normaal.
Na mijn miskraam werd ik precies 28 dagen na de start van het afstoten ongesteld en dat was gelijk het laatste bloedverlies tot de bevalling van mijn oudste. Ik doe niet aan ovulatietesten, maar hier keerde de cyclussen ook na de bevallingen direct weer terug.
Wat naar voor je. Ik heb 3 oktober een miskraam gehad, mijn cyclus is normaal rond 28 dagen. Ik zit nu op dag 42 en ben vreselijk ongeduldig. Hoop voor je dat jou lichaam het snel weer allemaal oppakt. Liefs Denise