Vraagje, ik mag as donderdag testen.... Ik ging net naar de wc en ik was toch zo nieuwschierig om even even wat plas op te vangen en een ovulatietest te testen... En er zat in het bakje bij me plas, een paar kleine rode kwalletjes... hahaha ja sorry maar daar leken ze op. Dus niet echt direct bloed leek het... Is dat wat ergs denken jullie? Ik heb allerlei kwaaltjes en denk wel zwanger te zijn...
Mmm, ik heb een beetje op internet gezocht. Maar ja, vele verschillende mogelijkheden he..! Ik heb er zelf ook geen ervaring mee. Heb je een regelmatige cylcus?
ik heb het de vorige ronde ook gehad, maar helaas ik werd toch ongie maar ik had het ongeveer 2 weken voor mijn NOD. ik hoop dat het bij jou betekend dat je zwanger bent! heb ook wel ergens gelezen dat iemand het had en diegene zwanger was, Succes!
Bedankt! Tja het is raar dat het meerdere dingen kan betekeken. Ik weet het niet.... Er kwam net een grote plas bloed uit.... Donderdag eigenlijk NOD... We zien wel... Doe don wel effe een test..
Sorry hoor maar eerste ronde ... wat is een VMK precies? @ Jois, nee had geen regelmatige cuclus maar heb goed gewerkt met kalenders en ovu testen ....
Ik ben denk toch ongetseld geworden... Het lijkt me teveel bloed voor een zomaar bloeding! Voor de zekerheid zal ik toch don even een testje doen op mijn NOd dag... En anders vol goede moed op naar de 2de ronde!
Mir: waarom zou je een testje doen op je NOD als je ongi bent geworden? Als dit je 1e ronde is kun je best een onregelmatioge cyclus hebben en daardoor eerder ongi hebben. Is zo zonde van je geld om te testen als je toch ongi bent geworden